اجتماعات غیر ضروری را باید بطور کلی ممنوع کنیم

در شرایط امروز تجمعات به هر عنوان غیر قابل قبول است.

ارک خبر- روحانی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد: راه درست در ادامه فعالیت های اقتصادی یا فرهنگی فقط منحصر به رعایت پروتکل های بهداشتی است و هیچ راه دومی وجود ندارد.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم تغییر سبک زندگی و استفاده از ماسک گفت: مردم باید توجیه شوند که راهی جز اجرای دستورالعمل ها نداریم. تعطیلی کسب و کار ها در هیچ اقتصادی در طولانی مدت قابل اجرا نیست و هیچ کشوری نمی تواند شش ماه تعطیلی را ادامه دهد.

وی در ادامه افزود: در شرایط کنونی هرگونه تجمع به هر عنوان غیر قابل قبول است. اجتماعات اعم از  عزا، عروسی، همایش و سمینار باید محدود و مقررات جدیدی وضع شود و در صورتی که وزارت بهداشت مشکلی داشته باشد برای کنکور چهارچوب جدیدی باید تدوین گردد و تمام اجتماعات باید به حد ضرورت محدود شوند.

حسن روحانی با اشاره به قوانین جدید اجتماعات در هند و اروپا اذعان کرد: در ایران نیز باید محدودت هایی اعمال شود و کمیته احتماعی موظف به بررسی دوباره محدودیت ها می باشد.

وی به ادارات درباره ساعات کار تذکر داد و گفت: ساعات اعلام شده توسط دولت بایستی ملاک تمام ادارات دولت اعم از دانشگاه ها و دیگر ادارات می باشد و  ساعت کار کارمندان باید با این الگو محاسبه گردد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا