هیئت ووشو شبستر نایب قهرمان لیگ برتر ووشو کشور شد

جلسه تصمیم‌گیری لیگ‌های ووشو برگزار و جایگاه تیم‌ ها در لیگ‌های مختلف مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی به نقل از فدراسیون ووشو؛ به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا لیگ‌های مختلف ووشو در ۲ بخش بانوان و آقایان که پیش از شیوع کرونا تا پایان مرحله گروهی برگزار شده بود، با مشخص شدن چهره تیم های قهرمان نیمه تمام پایان یافت.
به دلیل عدم صدور مجوز برگزاری مسابقات ووشو از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان و شرایط پیشرفت ویروس کرونا در سطح جامعه هر روز شرایط سخت‌تری را به وجود می‌آورد، فدراسیون ووشو با برگزاری نشستی با حضور نمایندگان تیم‌ها، تکلیف لیگ‌ها را مشخص کرد.
در این جلسه که با حضور «امیر صدیقی» رئیس فدراسیون ووشو، «علی صدیقی» سرپرست دبیری، «مهدی خانی» سرپرست کمیته مسابقات و همچنین نمایندگان تیم‌ها برگزار شد، با توجه به این که تمامی تیم‌ها بر حفظ سلامتی ووشوکاران تاکید داشتند در نهایت تصمیم بر این شد تا تیم‌هایی که به‌عنوان سرگروه، مرحله مقدماتی را به اتمام رسانده و راهی نیمه نهایی شده‌اند، عنوان قهرمان مشترک را کسب کرده و تیم‌هایی که به‌عنوان تیم دوم به نیمه‌نهایی رسیده‌اند نیز، مقام نایب قهرمانی مشترک را به دست آورند.
تمامی لیگ‌های ووشو در فصل جاری در دو گروه برگزار می شد که از هر گروه، ۲ تیم راهی نیمه‌نهایی شده بودند.جایگاه تیم‌ها در پایان جلسه بدین شرح اعلام شد:
لیگ برتر مردان
قهرمان مشترک: پارس جنوبی و دانشگاه آزاداسلامی
نایب قهرمان مشترک: پاس ناجا و باشگاه مقاومت
لیگ برتر زنان
قهرمان مشترک: فولادمبارکه سپاهان و دانشگاه آزاداسلامی
نایب قهرمان مشترک: کارون نوین خرمشهر و هیات ووشو شبستر
لیگ دسته اول
قهرمان مشترک: هیات ووشو نور و شهرداری ملارد
نایب قهرمان مشترک: زرین رود و هیات ووشو قم
لیگ جوانان
قهرمان مشترک: رنگ فیروزه شیراز و پرشین
نایب قهرمان مشترک: خانه تلاش هرمزگان و هیات ووشو تهران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا