ادعای جنجالی سرمربی تراکتور: لیگ را ادامه نمی‌‎دهیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تا زمانی که دیدارهای عقب‌افتاده برگزار نشود در لیگ حضور نخواهیم داشت.

ساکت الهامی پس از تساوی بدون گل شنبه شب تیمش برابر استقلال گفت: بازی همانطور که پیش‌بینی کردیم برای هر دو تیم سخت بود. دنبال این بودیم که اول نبازیم. هر دو تیم می‌توانستند به گل برسند. برخی دقایق ما بازی را در اختیار داشتیم و برخی دقایق هم استقلال.

وی ادامه داد: خوشحالم که استقلال همه بازیکنانش را در اختیار داشت. امیدوارم که ما هم بتوانیم.

الهامی در مورد اینکه چرا از شجاعی و دژاگه از ابتدا استفاده نکردید؟ گفت: این دو بازیکن به خاطر شرایط کرونایی دیر به جمع ما اضافه شدند و اشکان فقط پنج روز با ما تمرین کرده بود. مسعود هم مصدوم بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه می‌دانستیم بازی با استقلال برگزار خواهد شد، گفت: پیش‌بینی‌های لازم را در این زمینه کرده بودیم. استقلال حق دارد که همه بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. من از اول هم مخالف برگزاری لیگ بودم و الان هم هستم. الان عدالت رعایت نمی‌شود.

وی افزود: تا زمانی که بازی‌های عقب‌افتاده فولاد برگزار نشود ما با مالک باشگاه صحبت می‌کنیم که در مسابقات شرکت نخواهیم کرد. باید عدالت رعایت شود. نظر من این است که به لیگ ادامه ندهیم تا تکلیف بازی‌های عقب‌افتاده مشخص شود.

الهامی تاکید کرد: اگر هواداران استقلال و تراکتور در ورزشگاه حضور داشتند قطعا فوتبالی به مراتب بهتر را شاهد بودیم و پنجاه درصد بازی زیباتری را مشاهده می‌کردیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا