تسهیل گزارش‌گیری از روند تعمیرات تجهیزات شرکت پالایش نفت اصفهان

 

به گزارش ارک خبر:کارشناسان واحد نگهداری  و تعمیرات  شرکت پالایش نفت اصفهان،  سیستم تسهیل‌کننده گزارش‌گیری از روند دقیق و شفاف تعمیرات تجهیزات  این شرکت را  پیاده‌سازی کردند.

مهندس ارشد نگهداری  و تعمیرات ماشین‌آلات دوار شرکت پالایش نفت اصفهان دراین باره گفت: در حال حاضر با توجه به لزوم جاری سازی سیستم کامپیوتری مدیریت نگهداری و تعمیرات در پالایشگاه، بخش‌های مختلف کار همچون موضوع نهادینه نمودن صدور دستور کارهای تعمیراتی و تکمیل و بستن آنها و نیز پیگیری و اجرای دستورکاهای پیشگیرانه ماشین‌های دوار به طور جدی در دستورکار این واحد قرار گرفته است. همچنین  تا قبل از این، گزارش‌گیری از روند تعمیرات تجهیزات، از طریق برنامه Excell  و به صورت روزانه انجام می‌شد که البته این عملکرد موجب می‌گردید گزارش‌گیری با مشکل مواجه شود و حتی وقت‌گیر  باشد.

سعید قربانی مجری طرح  افزود: این موضوع باعث شد که برای رفع این معضل چاره‌ای بیندیشیم  و در نهایت با هماهنگی حمید کریمی مهندس ارشد کنترل، نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه، به منظور شفاف‌سازی، در قالب سیستمCMMS  ، روند تمام فعالیت‌های تعمیراتی انجام شده و در حال انجام از ابتدا تا پایان کار، ثبت شده و پیگیری می‌شود.

وی افزود: از مزایای این طرح می‌توان به دسترسی آسان روند تعمیرات و شفاف بودن عملکردهای مربوطه در هر زمان مورد نیاز اشاره کرد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا