الکتروموتور ۴۰۰۴ شرکت پالایش نفت اصفهان بازسازی کامل شد

به گزارش ارک خبر:مسئول نگهداری و تعمیرات برق دستگاه های پالایش و مخازن شرکت پالایش نفت اصفهان با اعلام اینکه این اتفاق برای نخستین بار در پالایشگاه صورت گرفته، افزود: با تلاش متخصصان این شرکت، تمام متعلقات الکتروموتور ۴۰۰۴ ( با توان ۳۰۰ کیلو وات) که دچار آسیب شده بود و دارای حساسیت بالایی بود، طی مدت ۴۵ روز و با فعالیت مفید ۷۸۰ نفر ساعت به طور کامل بازسازی شد.
جواد شاه محمدی گفت: ۵ موتور ۶ کیلو ولت تلمبه خانه آب رسانی شهری در شرکت وجود دارد که همیشه ۳ دستگاه آنها در سرویس و ۲ دستگاه در حالت رزرو قرار دارند.
وی با تاکید بر اینکه تمام مراحل کار بازسازی توسط نیروهای شرکت انجام شده، اذعان کرد: این کار اگر قرار بود به بیرون از شرکت سپرده شود، هزینه بازسازی آن حدود ۱۰۰ میلیون تومان برآورد شده بود، اما خوشبختانه با استفاده از توانمندی¬های داخل، این موفقیت با هزینه ای برابر با ۰۰۰/۷۰۰/۸ تومان میسر شد.
شاه محمدی ضمن سپاسگزاری از اعتماد و حمایت مدیریت، از تمام همکاران واحدهای کارگاه مرکزی، خودکفایی و ماشینری که یک‌بار دیگر باعث افتخار پالایشگاه شدند و در انجام این کارمهم سنگین و دقیق با تمام توان خود همکاری کرده اند تشکر نمود و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از زحمات این عزیزان به نحو مطلوب تقدیر نماییم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا