راه یابی فیلم کوتاه ۱+۲۱ هنرمند جوان تبریزی به دو جشنواره بین المللی

فیلم کوتاه ۱+۲۱ به کارگردانی هنرمند جوان تبریزی به دو جشنواره بین المللی راه یافت.

فیلم کوتاه ۱+۲۱ برشی از زندگی پسری جوان از سرزمین داون بوده که به کارگردانی حبیبه آهنگر موفق به راه یابی به دو جشنواره بین المللی در ترکیه شد.

این فیلم به فستیوال Golden wheat award و چهارمین دوره فستیوال Andromeda در ترکیه راه پیدا کرده که در فستیوال گندم طلایی به مرحله فینال رسیده و در فستیوال Andromeda مراحل داوری خود را طی می‌کند.

فیلم کوتاه ۱+۲۱ با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران در تبریز ساخته شده و نگاهی بر لحظات زندگی پسر جوان مبتلا به سندروم داون، چالش‌های روحی و واقعیات زندگی او و خانواده اش دارد.

حبیبه آهنگر کارگردان جوان و خوش فکر فیلم کوتاه ۱+۲۱ این فیلم را فرصتی برای نمایش برشی از زندگی و لحظات کودکان سندروم داون و خانواده‌های آن‌ها دانسته و در ۱۷ دقیقه اوج و فرود و لحظات احساسی یک خانواده را به تصویر می‌کشد.

این فیلم با بازی حامد عزیز زاده (پسر جوان از سرزمین مهربانی داون) در نقش اول فیلم، کریم اشتری در نقش پدر و محمد حسین ملایی استاد کار در مهر ماه سال جاری در سینما‌های ترکیه همراه دیگر فیلم‌های راه یافته به این جشنواره‌ها طی دو روز اکران می‌شود.

فیلم کوتاه ۱+۲۱ بر اساس طرحی از نادر فرجی، با صدا برداری رضا جوانشیر، مدیر تصویر برداری مهدی میمندی، تدوین و صدا گذاری نادر فرجی، دستیار کارگردان امیر حاج حسینی، موسیقی آیدین مهدی پور، برنامه ریز رضا جوانشیر، دستیار اول تصویربردار حامد راد، منشی صحنه سولماز یحیوی، ناظر کیفی اکبر شریعت و تولید فرزاد محمدزاده است.

انتهای پیام/

این فیلم دومین فیلم کوتاه حبیبه آهنگر بوده و تا کنون موفق به راه یابی به جشنواره‌های گندم طلایی، Andromeda و … شده است.

حبیبه آهنگر پیش از این هم با فیلم کوتاه شات موفق به کسب عنوان بهترین فیلم اولی در جشنواره فیلم کوتاه تبریز و راه یابی به جشنواره منطقه‌ای کرمانشاه شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا