شوینده نانویی خودرو جایگزینی مناسب برای محصولات خارجی

محلول شوینده غیرالکلی نانویی تولیدی یک شرکت دانش بنیان کارنامه موفقی در بخش شستشوی خودرو داشته و جایگزین مناسبی برای مواد خارجی در کارواش‌ها محسوب می‌شود.

 ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، بهتاش هدایتی، مدیربازرگانی این شرکت دانش بنیان در خصوص این محصول گفت: با توجه به عملکرد مثبت شوینده‌های نانو در کارواش‌ها شاهد خروج مواد خارجی از فهرست مواد مصرفی این مراکز هستیم. قیمت مناسب، اثربخشی بالا و دسترسی ساده به محصول از جمله مزایای این شوینده‌ها نسبت به محصولات خارجی است. البته استفاده شخصی از این محلول‌های شوینده توسط صاحبان خودرو نیز تاثیر زیادی در افزایش فروش این محصول داشته است.

هدایتی بیان کرد: محلول شوینده غیرالکلی با استفاده از مواد نانویی تولید شده و به‌صورت اسپری روی بدنه، رینگ، لاستیک یا موتور ریخته می‌شود و تنها با استفاده از یک دستمال می‌توان بدنه خودرو را تمیز کرد، بدون این که نیاز به استفاده از آب باشد. در حال حاضر یک بطری ۵۰۰ میلی‌لیتری از این شوینده‌ها را می‌توان برای ۴ بار شستشوی خودرو استفاده کرد؛ در حالی که هزینه خرید یک بطری از این شوینده از تعرفه یک بار کارواش کمتر است، بنابراین اقبال زیادی نسبت به این محصول از سوی صاحبان خودرو وجود دارد.

وی افزود: اسپری پاک‌کننده صفحات نمایش LED, LCD و همچنین اسپری پاک‌کننده تبلت و موبایل به عنوان پرفروش‌ترین محصولات این شرکت، گواهی‌نامه نانومقیاس دریافت کرده اند.

هدایتی اظهار داشت: شیوع کرونا در مصرف مواد شوینده تاثیر به سزایی گذاشته و همین امر موجب رشد تقاضا برای شوینده‌ها و اسپری‌های نانو این شرکت شده است. به تازگی تجهیزات و دستگاه‌های جدیدی را نصب و راه‌اندازی کرده‌ایم که در افزایش ظرفیت تولید و کیفیت بخش بسته‌بندی شرکتتاثیرگذار بوده است.

وی یادآور شد: محلول پاک‌کننده سطوح استیل، اسپری پاک‌کننده صفحات نمایش LED  و LCD، محلول پاک‌کننده چندمنظوره و اسپری پاک‌کننده شیشه از جمله شوینده‌های مبتنی بر فناوری‌نانو است که این شرکت تولید و به بازار عرضه کرده است. محلول شوینده موتور و بدنه خودرو بدون استفاده از آب را نیز در سبد محصولات خود دارد که می‌تواند برای مصرف‌کنندگان جالب توجه باشد.

هدایتی گفت: نانومحصولات این شرکت به دلیل فرمولاسیون ویژه‌ای که دارند قدرت پاک‌کنندگی بالایی داشته و عاری از مواد شیمیایی خطرناک است و در نتیجه به سطح آسیبی نمی‌رساند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا