ورزشگاه تختی تبریز، ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی می‌شود

رئیس هیات دو و میدانی آذربایجان شرقی از موافقت مسئولان استان با پیشنهاد تبدیل ورزشگاه تختی (باغشمال) تبریز به ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی خبر داد.

سعید حاجی‌زاده گفت: به دنبال تعطیلی مسابقات فوتبال در ورزشگاه باغشمال به علت فرسودگی، پیشنهاد تبدیل آن را به ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی طرح کردیم که این پیشنهاد پس از بررسی‌های لازم، مورد موافقت مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه از شکل‌گیری و پیگیری مباحث مربوط به تغییر این ورزشگاه تاریخی و ارزشمند تبریز به هرگونه کاربری غیرورزشی جلوگیری شد و از اهتمام مدیرکل ورزش و جوانان استان، در این زمینه قدردانی می‌کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های این هیات در استعدادیابی و توسعه ورزش دو و میدانی به ویژه در حوزه قهرمانی، گفت: با در اختیار گرفتن ورزشگاه باغشمال و مناسب سازی و تجهیز آن برای رشته دو و میدانی، تبریز دارای دومین ورزشگاه اختصاصی دو و میدانی کشور پس از ورزشگاه آفتاب انقلاب در تهران می‌شود.

حاجی‌زاده ضمن قدردانی از اهتمام و پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان، ابراز امیدواری کرد مراحل تحویل ورزشگاه باغشمال به هیات دو و میدانی و مناسب‌سازی و تجهیز آن هرچه زودتر انجام شود و ورزشکاران این رشته به طور کامل از امکانات آن بهره‌مند شوند.

دکمه بازگشت به بالا