انتقاد کاخ سفید از رویکرد توییتر در قبال پیام‌های رهبر معظم ایران

سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید از سیاست‌های نظارتی شبکه اجتماعی توییتر در قبال پیام‌های رهبر انقلاب ایران انتقاد کرد.

سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید از سیاست‌های نظارتی شبکه اجتماعی توییتر در قبال پیام‌های رهبر انقلاب ایران انتقاد کرد.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید از سیاست‌های شبکه اجتماعی توییتر در ارتباط با حساب رهبر انقلاب ایران انتقاد کرد.

کیلی مک انانی روز جمعه اعلام کرد توییتر بار‌ها به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای محتوای جنجالی پیام هایش تذکر داده، با این حال بیانیه‌ها و تاکید بر نابودی رژیم جعلی «اسرائیل» از سوی رهبر ایران را نایده می‌گیرد.

سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در خصوص سیاست‌های نظارت بر محتوای شبکه توییتر گفت: سیاست‌های آن‌ها موضع این شبکه اجتماعی را عیان می‌کند، اینکه مایل به ارزیابی توییت‌های آیت الله خامنه‌ای نیستند، اما توییت‌های رئیس جمهور را بررسی می‌کنند.

مک انانی سیاست‌های نظارتی توییتر را «وحشتناک» و «آمیخته با تعصب قاطع» و «کورکورانه» در برابر رئیس جمهور آمریکا و محافظه کاران توصیف کرد.

او  یادآور شد دولت ترامپ قرار است درخواستی را به کمیسیون ارتباطات فدرال ارسال کند که احتمالا سیاست‌های نظارتی این شبکه اجتماعی را هدف قرار می‌دهد.

یکی از مقامات شبکه اجتماعی توییتر روز پنج شنبه در پیامی در پاسخ به اعتراضات مطرح شده از سوی اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی توضیح داد توییت‌هایی با موضوع نابودی اسرائیل که آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب ایران، در این شبکه منتشر می‌کنند متناقض با قوانین حاکم بر این شبکه اجتماعی نیستند.

تمایل نداشتن توییتر برای نامگذاری پیام‌های رهبر انقلاب ایران به عنوان نقض کننده قوانین این شبکه اجتماعی به مذاق صهیونیست‌ها خوش نیامده و صدای انتقاد بسیاری از آن‌ها را درآورده است.

پیشتر این شبکه اجتماعی یکی از پیام‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را که در جریان ناآرامی‌های این کشور منتشر شده بود مغایر قوانین تشخیص داد و یک پوشش هشدار روی آن منتشر کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا