نقد اخبار روز

*محمداشراقی

ایرنا- معاون پارلمانی رییس جمهوری با تاکید بر این که وزیر پیشنهادی صمت (صنعت، معدن و تجارت) به زودی به مجلس معرفی می‌شود، گفت: دولت به هیچ وجه معرفی وزیر صمت را به تفکیک وزارتخانه صمت مشروط و موکول نکرده است.

ارک-وزارتخانه بی وزیر نمی تواند بطور مطلوب بچرخد. امید است وزرا از بین صلحا انتخاب شوند.

 

ایرنا- استناد به اخبار رسیده از منابع ناشناس گرچه درکانال‌های خبری نامعتبر امری مرسوم است اما جنجال‌آفرینی برپایه چنین خبرهایی درشرایطی که کرونا و تحریم ایرانیان را آزارمی‌دهدازسوی رسانه‌هایی که در کار خودادعای حرفه‌ای بودن دارند و بودجه‌های میلیاردی دریافت می‌کنند، عجیب بنظر
می‌رسد.

ارک – مشکلات موجود مردم را  نسبت به سرنوشت ملت حساس کرده است.  زیان روانی ناشی از مشکلات  بیش از زیان عملی آنها می باشد. سازمان های تبلیغاتی بدنبال سوء استفاده از این زمینه هستند. تبلیغات مخرب ، نیازمند تبلیغات واقعی سازنده  و شفاف می باشد.

 

ایرنا- نخستین راهکار برای مقابله با کرونا، تعطیلی کامل مشاغل بود که به دلیل تبعات منفی، دولت اقدام به اعطای تسهیلات ویژه کرونایی به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا کرد، آن هم در زمانی که به دلیل تحریم و کاهش شدید فروش نفت، تحت فشارهای اقتصادی قرار داشت.

ارک – اتخاذ تصمیمات مثبت اگرهمراه با رصد کردن اجرای تصمیمات متخذه نباشد، تضمینی نسبت به حصول نتیجه کامل از آنها نمی توان تصور کرد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا