استاندار اصفهان:

باید از ظرفیت شبکه اجتماعی برای تبلیغات اسلامی بهره برد

استاندار اصفهان گفت : این استان در زمان انقلاب پیشرو بود و باید در تبلیغات اسلامی هم پیشگام باشد و اکنون باید از ظرفیت‌ها به ویژه شبکه‌های اجتماعی برای تحقق این مهم بهره برد.

به گزارش ارک خبر:، عباس رضایی در جلسه استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که به صورت ویدیو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌ها در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، افزود: یکی از بزرگترین مشکلات ما این است که به کار گروهی عادت نداریم نمی‌توان کارها را به صورت فردی به پیش برد اگر نتیجه کار، هماهنگی و خرد جمعی باشد بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.

وی اضافه کرد: هماهنگی یکی از گمشده‌های زمان ماست، همچنین یکی از مهم‌ترین وظایف ما در استانداری هماهنگی است. رضایی اظهارکرد: نظام جمهوری اسلامی و دولت هیچگاه از یکدیگر جدا نیستند از این رو وظیفه ما دفاع از آنهاست. وی اضافه کرد: کرونا بزرگترین اقتصادهای دنیا را به زانو درآورده است و تاکنون هیچ کشور و تاریخی تحریمی این چنین ناجوانمردانه را تجربه نکرده است.

استاندار اصفهان بیان کرد: شرایط روز کرونا به گونه ایست که نمی‌توان تجمع و تبلیغات را شاهد بود به همین دلیل نام این شرایط را تمهیدات زندگی با کرونا گذاشتیم که در این راستا باید این تمهیدات آموزش دیده شود.

وی ادامه داد: باید همان گونه که می‌خواهیم زندگی کنیم اما تمهیدات زندگی با کرونا را آموزش ببینیم هچنین باید از اظهارات مجتهدانه، حکیمانه و بزرگوارانه رهبری درس بگیریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا