هشدار پلیس آگاهی اصفهان در خصوص کلاهبرداری تحت عنوان وام ودیعه اجاره مسکن

 

به گزارش ارک خبر:رئیس پلیس آگاهی استان، از شهروندان خواست به هیچ عنوان به پیامک ها و تماس های افراد ناشناس که تحت عنوان ثبت نام وام ودیعه اجاره مسکن ، طلاعات هویتی و بانکی آنها را درخواست می کنند پاسخ ندهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین تُرکیان” گفت: با توجه به تصمیم دولت مبنی بر اختصاص وام ودیعه اجاره مسکن به مستاجران، احتمال وقوع کلاهبرداری از سوی مجرمان وجود دارد و لازم است تا شهروندان در این خصوص هوشیاری خود را حفظ کنند.

سرهنگ تُرکیان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ثبت نام اولیه می بایست از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ و درج اطلاعات در سامانه جامع اقدام ملی مسکن به نشانی www.tem.mrud.ir صورت پذیرد به همین جهت متقاضیان ثبت نام باید بدانند که در این مرحله هیچ نیازی به پرداخت آنلاین توسط آنان وجود ندارد .

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شهروندان خواست به هیچ عنوان به پیامک ها و تماس های افراد ناشناس که تحت عنوان ثبت نام وام ودیعه اجاره درخواست اطلاعات هویتی و بانکی از آنان کرده و درخواست حضور آنان در پای دستگاه خودپرداز می کنند توجه نکنند.

این مقام انتظامی افزود: همچنین به شهروندان هشدار می دهیم که به هیچ عنوان به پیامک ها و تماس هایی که از آنها به جهت ثبت نام وام ودیعه اجاره درخواست واریز وجه به حساب های مشخصی می کنند توجه نکنند چرا که قطعاً این گونه پیامک ها و تماس ها دامی است که از سوی کلاهبرداران برای تخلیه کردن موجودی حساب شهروندان پهن می شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا