تدوین فاز نخست طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از تدوین فاز نخست طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز با همفکری انجمن‌های میراث فرهنگی استان خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده روز دوشنبه ۱۳ مردادماه ۹۹ با اعضا و نمایندگان انجمن‌های میراث فرهنگی استان در خصوص تهیه و تدوین طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز، دیدار و گفت و کرد.

حمزه زاده در این دیدار صیانت مستمر از مواریث تاریخی را منوط به مشارکت انجمن‌های میراث فرهنگی دانست و بهره‌مندی از نظرات تخصصی این انجمن‌ها را راهبردی مؤثر در پیشبرد اهداف حفاظتی و صیانتی از مواریث تاریخی بیان کرد.

او در ادامه با بیان اینکه انجمن‌‌های میراث فرهنگی استان همواره در نیل به اهداف حفاظتی و صیانتی این اداره‌کل نقش مؤثری داشته‌اند، از مشارکت این انجمن در راستای تهیه طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز خبر داد.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی در این جلسه افزود: «امیدواریم که فاز نخست این طرح توسط شرکت مشاور در چند ماه آتی تهیه و به منظور اجرا در اختیار اداره کل قرار گیرد که در راستای اجرای آن از همکاری و توان تخصصی انجمن‌های میراث فرهنگی استان بهره خواهیم برد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا