آسیا تایمز: آمریکا هرگز موفق به زمین گیر کردن اقتصاد ایران نخواهد شد

شبکه خبری آسیا تایمز در گزارشی تاکید کرد که آمریکا هرگز موفق به زمین گیر کردن اقتصاد ایران با فشار و تحریم نخواهد شد.

شبکه خبری آسیا تایمز در گزارشی تاکید کرد که آمریکا هرگز موفق به زمین گیر کردن اقتصاد ایران با فشار و تحریم نخواهد شد.

به گزارش ایرنا آسیا تایمز روز جمعه در گزارشی به روابط اقتصادی ایران با کشورهای دیگر از جمله چین پرداخته و نوشته است تا زمانی که چنین ارتباطاتی وجود دارد هیچ تلاشی از سوی آمریکا برای متوقف کردن اقتصاد ایران به نتیجه نخواهد رسید.

در این گزارش آمده است که آمریکا در راستای براندازی هم در ایران تلاش می کند اما این کشور حتی با فشار حداکثری و تحریم های گسترده نتوانسته است اقتصاد ایران را زمین گیر کند چه رسد به اینکه به هدف براندازی نائل آید.

این شبکه خبری به نگرانی های فزاینده آمریکا درباره برنامه جامع همکاری ۲۵ ساله ایران و چین پرداخته و نوشته است این موضوع آنقدر باعث وحشت واشنگتن شده که مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا تهدید به تحریم چین کرده است.

آسیا تایمز با یاداوری تهدید وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه «اگر این توافق عملی و قطعی شود آمریکا همان تحریم ها و فشارهایی را که علیه ایران اعمال کرده است برای چین و موسسات و شرکت های چینی در نظر خواهد گرفت» نوشت: چنین تهدیدی از سوی وزیر خارجه آمریکا بسیار عجیب است زیرا چنین کاری روابط دو کشور را به بن بست می کشاند و بعید است چنین اقدامی رخ دهد به هر صورت چین و آمریکا دارای ارتباطات تجاری بسیار گسترده ای هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا