گذر از شرایط سخت اقتصادی، نیازمند روحیه جهادی است/ تولیدکنندگان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

استاندار آذربایجان شرقی، گذر از مشکلات مختلف اقتصادی را نیازمند روحیه جهادی تمام مدیران و همراهی مردم دانست و گفت: امروز همانند دوران دفاع مقدس، همه باید برای حل مشکلات وحدت و همدلی داشته باشند.

استاندار آذربایجان شرقی، گذر از مشکلات مختلف اقتصادی را نیازمند روحیه جهادی تمام مدیران و همراهی مردم دانست و گفت: امروز همانند دوران دفاع مقدس، همه باید برای حل مشکلات وحدت و همدلی داشته باشند.
دکتر محمدرضا پورمحمدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با قدردانی از همراهی مردم و عملکرد دستگاه‌های مسئول در مدیریت بیماری کرونا، گفت: هدف از برگزاری جلسات، همفکری و هم اندیشی برای رفع مشکلات موجود در زمینه اقتصادی و بهبود خدمات دهی به مردم در بخش های مختلف است.

وی با قدردانی از فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان در شرایط سخت اقتصادی کشور، از این قشر به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی در سنگر تولید و صنعت نام برد و افزود: این قشر، فشار بیشتری را نسبت به سایر بخش‌ها تحمل می کنند و دولت نیز، نهایت تلاش خود را برای حفظ ، بهبود و افزایش تولید و همچنین ارائه تسهیلات به کارآفرینان و مدیران واحدهای صنعتی انجام خواهد داد.

استاندار آذربایجان شرقی به جلسات مستمر خود با نخبگان اشاره کرد و افزود: بسیاری از نخبگان بر این باور هستند که با کارهای روزمره و کلیشه ای، نمی توان پیروز کارزار جنگ اقتصادی شد.

پورمحمدی اظهار داشت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی، باید شبانه روز کار کنیم و افرادی که چنین روحیه ای ندارند نمی توانند در این شرایط سخت اقتصادی نقش‌آفرین باشند.

وی، نهادینه کردن موضوع توسعه را هدف مشترک همه مدیران و اقشار مختلف مردم دانست و ادامه داد: برای تحقق این موضوع علاوه بر سرمایه انسانی به سرمایه اجتماعی نیز نیاز داریم و باید برای ارتقای سرمایه اجتماعی در کشور تلاش کنیم.

پورمحمدی همچنین با قدردانی از بانک های استان در پرداخت تسهیلات ویژه کرونا به واحدهای تولیدی، صنعتی و اصناف، خواستار تسریع در پرداخت باقی‌مانده این تسهیلات شد.

حسین فتحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، امینی، دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و تعدادی از مدیران بانک های استان به بیان گزارش عملکرد خود در این جلسه پرداختند.

همچنین در این جلسه از معاون قضایی دادگستری استان، مدیر شعب بانک صادرات در استان وهمچنین دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به پاس تلاش های ارزشمند آنها در زمینه رونق تولید و پرداخت تسهیلات حمایتی به واحدهای تولیدی و صنعتی، تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا