رشد ۵۰ درصدی گشت های مشترک بازرسی در آذربایجان شرقی

ارک خبر- سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در جریان بازدید از فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید زنجیره ای از رشد 50 درصدی گشت های مشترک بازرسی در 5 ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ، یوسف پایدار ضمن بیان اینکه تداوم روند تشدید اقدامات نظارتی در سطح عرضه در دستور کار قرار گرفته است ، افزود : در ۵ماهه اول سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد رشد بیش از ۵۰ درصدی گشت های مشترک بازرسی بوده ایم .

وی افزود : گشت های مشترک بازرسی با دستگاه های متولی با قوت و به صورت مستمر دنبال می شود و در همین راستا از چندین فروشگاه بزرگ و زنجیره ای در سطح شهر و نیز مراکز عرضه کالا برابر اولویت های کالایی هفتگی ابلاغی سازمان حمایت بازدید به عمل آمد.

سرپرست معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از واحدهایی که ضوابط صنفی ، قیمتهای مصوب و حقوق مصرف کنندگان را رعایت کرده و همکاری لازم در تأمین و توزیع مایحتاج عمومی مردم را داشته اند ، گفت : در روند گشت های مشترک برای چند واحد متخلف ، پرونده تخلفاتی تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شد .

پایدار در ادامه گفت : شهروندان می توانند در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق ستاد خبری ۱۲۴ و یا سایت . ir۱۲۴ اطلاع رسانی نمایند.

گفتنی است طی روز گذشته گشت مشترک بازرسی با حضور مدیران ، نمایندگان و بازرسان دستگاه های متولی از جمله فرمانداری ، سازمان صمت ، پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی نیروی انتظامی ، اتاق اصناف و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی انجام شد .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا