افزایش مرگ و میر ناشی از حوادث کار در آذربایجان‌شرقی

ارک خبر- مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که 34 نفر طی چهار ماهه اول سال بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خودرا از دست دادند، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 21 نفر بود، 13 نفر افزایش یافته است.

ارک خبر- مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ۳۴ نفر طی چهار ماهه اول سال بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خودرا از دست دادند، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۱ نفر بود، ۱۳ نفر افزایش یافته است.

علی صفائی فرد اضافه کرد: طی چهار ماهه اول سال، تعداد ۴۰۲ نفر نیز بر اثر مصدومیت ناشی از حوادث کار به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۱ نفر زن و بقیه مرد بودند.

وی گفت: در تیر ماه امسال نیز پنج نفر به علت حادثه کاری فوت کرده که این آمار درمقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن ۲ نفر کاهش داشته و در همین مدت، ۱۳۴ نفر نیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که ۲ نفر از آنها زن بودند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان، تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری آذربایجان‌شرقی در سال ۹۸ برابر با ۹۶ نفر بود که یک نفر از آنان زن و بقیه مرد بودند؛ تعداد کل مصدومان حوادث کار نیز برابر با هزار و ۳۲۵ نفر بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا