بیشترین بارش های سیستان وبلوچستان با 138 میلی متر در نیکشهر ثبت شد

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

رضا آزادمنش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه از 30 دی تا امروز بارش های خوبی در استان گزارش شده است اظهار داشت: شهر نیکشهر با 112.3 میلی متر، کنارک 117 میلی متر، دلگان 114.5 میلی متر، چاهان نیکشهر 121 میلی متر، کارواندر خاش 76.5 میلی متر، زرآباد کنارک 80.5 میلی متر، لورکمب چابهار 90 میلی متر و ناصر آباد سراوان 35.5 میلی متر از جمله مناطق استان با بیشترین بارندگی ها در این مدت بودند.
وی افزود: امروز در نیمه جنوبی تا ارتفاعات نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان شدت بارش ها بیشتر است و در برخی نقاط بارش های سنگین خواهیم داشت که سبب جاری شدن سیلاب و پر آب شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها می شود.
وی تصریح کرد: همچنین امروز در نواحی شمالی، شرقی و شمال غرب سیستان و بلوچستان وزش باد شدید رخ خواهد داد که سبب کاهش محسوس دما در سطح استان و یخبندان شبانه در نیمه شمالی در روزهای آینده می شود.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با توجه به کاهش دما در ارتفاعات مرکزی و مناطق سردسیر احتمال بارش به صورت برف و تشکیل مه وجود دارد.
وی با بیان اینکه دریای عمان مواج و متلاطم است گفت: حداقل دمای هوای سیستان و بلوچستان در شبانه روز گذشته با 2 درجه سانتیگراد مربوط به زاهدان و حداکثر دما با 25 درجه مربوط به شهرهای چابهار در جنوب استان بوده است.
7316 **3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا