ابراز همدردی خبرنگاران آملی با آتش نشانان

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از خبرنگار ایرنا ، در این حرکت نمادین 20 تن از خبرنگاران آملی با اهدای شاخه های گل به آتش نشانان آملی ، با آنان به خاطر از دست دادن همکارانشان در حادثه پلاسکو تهران ابراز همدردی کردند.
مدیرعامل انجمن صنفی خبرنگاران در این مراسم با تسلیت شهادت شماری از کارکنان آتش نشانی تهران ، اظهار داشت : آتش نشانان ناجیان جان و مال مردم هستند.
نعمت قربانی افزود : مصیبت ساختمان پلاسکوی تهران با همه دردناکی یک پیام هم دارد ؛ این که مسئولان باید به نوسازی تجهیزات آتش نشانی و به روز کردن این امکانات توجه ویژه داشته باشند.
وی با بیان اینکه تنها باید جای آتش نشانان بود تا ارزش و سختی کارشان را لمس کرد ، ادامه داد : آتش نشانان به عنوان خط مقدم مقابله با بحران، جان خود را برای نجات جان افراد دیگر در معرض خطر و آسیب قرار می دهند ونیاز است که به وضعیت سختی کار و معیشت آنان رسیدگی شود.
مدیرخانه مطبوعات شعبه آمل هم در این مراسم گفت : یکی از تلخی ها حادثه پلاسکو در کنار تلخی های دیگر آن ، کمبود امکانات و تجهیزات متناسب با رشد فزاینده ساختمان های بلندمرتبه بوده است که هیچ اقدامی نشد.
علیرضا عزیزکمالی افزود : تنها انتظاری که هم آتش نشانان و همه مردم کشور دارند، این است که مسئولان ارشد کشوری که در سر صحنه حادثه حضور داشتند و مجاهدت های آتش نشانان فداکار را دیدند، به جایگاه شغلی، معیشتی و تجهیزات ایستگاه های آتش نشانی در سراسر کشور توجه کنند و بعد از یک هفته، همه این صحبت های به فراموشی سپرده نشود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل هم در این دیدار با قدردانی از شهروندان وجامعه خبری این شهرستان، برای شهدای حادثه ساختمان پلاسکو تهران طلب علو درجات و برای بازماندگان آرزوی صبر کرد.
حسین نذیری گفت : مردم از زمان بروز این حادثه در هفته گذشته تاکنون با حضور در ایستگاههای آتش نشانی ، باعث دلگرمی همکاران ما می شوند.
در شهر حدود 300هزار نفری آمل پنج ایستگاه آتش نشانی فعال است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا