خبرهای کوتاه از استان کرمانشاه

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

فرهاد همتی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب، اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرا و تکمیل این طرح ها را 33 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی طرح های کشاورزی، دامپروری، خدماتی، صنعتی و مشاغل خرد را از جمله طرح های مصوب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گیلانغرب عنوان کرد و اظهارداشت: با بهره برداری از این طرح ها، زمینه اشتغال 127 تن از افراد جویای کار فراهم می شود.
وی بیان کرد: از مجموع طرح ها، برای نخستین بار 13 طرح احداث نیروگاه های خورشیدی نیز در گیلانغرب به تصویب رسید که با تکمیل آنها، شاهد تحول بزرگی در این شهرستان خواهیم بود.
***
* سرپل ذهاب- رییس اداره حفاظت از محیط زیست سرپل ذهاب، از کشف 2 قطعه سهره وحشی طلایی (نوعی قناری) در این شهرستان خبر داد.
شهرام مظفری زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران محیط زیست سرپل ذهاب حین انجام عملیات گشت زنی در مناطق آزاد، یک فرد متخلف را به همراه یک رشته تور زنده گیری پرنده و یک عدد قفس فلزی به همراه 2 قطعه سهره وحشی طلایی را کشف و ضبط کردند.
وی اظهار کرد: به محض رسیدن ماموران حفاظت محیط زیست در این منطقه که از مناطق آزاد مشترک بین سرپل ذهاب و گیلانغرب است، فرد متخلف از محل متواری شد.
***
* هرسین- فرماندار هرسین گفت: برای ساماندهی مرحله دوم بوستان توحید این شهرستان 30 میلیارد ریال اختصاص یافته و عملیات اجرایی آن براساس برنامه زمانبندی شده و طرح پژوهشکده باستان شناسی کشور خواهد بود.
امیر شاه آبادی روز سه شنبه در جلسه ساماندهی بوستان توحید افزود: طولانی شدن زمان بازسازی، حفاری و خاکریزی های غیراصولی باعث وارد آمدن خساراتی به محیط و فضای سبز بوستان شده است.
وی در ادامه خواستار تشکیل کارگروه تخصصی برای نظارت بر اقدام های پیمانکار شد.
7079/7398/8066خبرنگاران: مجید رحمتی و سلطانمراد شهبازپور ** انتشار دهنده:علی مولوی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا