رهبر معظم انقلاب:اشغال ظالمانه فلسطین یکی از صفحات ناپاک تاریخ؛ این صفحه آلوده با اذن خدا بسته خواهد شد

به گزارش‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک به نقل از ایرنا از کانال اطلاع رسانی دفتر حفظ نشر و آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای؛ ایشان این مطلب را صبح سه شنبه در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین که در محل سالن اجلاس سران تهران در حال برگزاری است، بیان کردند.
ایشان افزودند: قصه پُرغصّه فلسطین و اندوه جان‌کاه مظلومیّت این ملّت صبور، بردبار و مقاوم، حقیقتاً هر انسان آزادی‌خواه و حق‌طلب و عدالت‌جو را می‎آزارد و درد و رنجی انبوه بر دل می‌نشاند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دادند: تاریخ فلسطین و اشغال ظالمانه‌ی آن و آواره کردن میلیون‌ها انسان و مقاومت دلیرانه‌ی این ملّت قهرمان، پُر فرازونشیب است.
حضرت آیت الله خامنه ای یادآور شدند: کاوشی هوشمندانه در تاریخ نشان میدهد که در هیچ برهه‌ای از تاریخ، هیچ‌یک از ملّتهای جهان با چنین رنج و اندوه و اقدامی ظالمانه مواجه نبوده‌اند.

**بحران های منطقه، آرمان قدس را کمرنگ کرده
رهبرانقلاب اسلامی افزودند: بحران های موجود در چندین کشور اسلامی منطقه موجب شده است تا حمایت از مسئله‌ی فلسطین و آرمان مقدّس آزادی قدس کم‌رنگ شود. توجّه به نتیجه‌ی این بحرانها، به ما تفهیم می کند که قدرت های سودبرنده از آن کدامند.
حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: آنانی که رژیم صهیونیستی را در این منطقه به وجود آوردند تا از طریق تحمیل یک درگیری طولانی‌مدّت، مانع از ثبات و استقرار و پیشرفت منطقه شوند، اینک نیز در پسِ فتنه‌های موجود قرار دارند.

**جهان به‌سمت مقابله با صهیونیست‌ها می رود
رهبر معظم انقلاب اسلامی با بیان این که «هرگز نباید از اهمّیّت حمایت سیاسی از مردم فلسطین غافل بود که در جهان امروز از اولویّت ویژه‌ای برخوردار است»، تصریح کردند: ملّت های مسلمان و آزادی‌خواه با هر سلیقه و روش، می توانند در یک هدف گرد هم آیند و آن فلسطین و ضرورت تلاش برای آزادی آن است.
حضرت آیت الله خامنه ای اظهار کردند: با پدیدار شدن نشانه‌های افول رژیم صهیونیستی و ضعفی که بر متّحدان اصلی آن بویژه ایالات متّحده‌ی‌ آمریکا حاکم شده است، مشاهده می شود که اندک اندک، فضای جهانی نیز به سمت مقابله با اقدامات خصمانه و غیر قانونی و غیر انسانی رژیم صهیونیستی میل می کند، البتّه هنوز جامعه‌ی جهانی و کشورهای منطقه نتوانسته‌اند به مسئولیّت خود در برابر این مسئله‌ی انسانی عمل کنند.

خبر در حال تکمیل است
سیام**1429

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا