13 هکتار زمین کشاورزی در ساوجبلاغ به حالت اولیه بازگشت

‌‌‌‌‌پایگاه خبری ارک :

ابوالقاسم پالیزگیر روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اراضی صبح امروز با تخریب تعدادی ساخت وساز غیرمجاز برای کشت وزرع آزاد سازی شد.
وی بیان داشت: در اجرای حکم قضایی 3هزارو 520 متر دیوار، 200 مترمربع محوطه سازی ، 160 مترمربع استخر تفریحی، 55 مترمربع انباری ، 25 مترمربع آلاچیق که در 13 هکتارزمین کشاورزی احداث شده بود، تخریب شد.
فرماندار ساوجبلاغ گفت: برخوردهای مقطعی و موردی مشکل ساخت و سازهای غیرمجاز را حل نمی کند و باید پیشگیری و کنترل، جدی و ادامه دار باشد.
پالیزگیر ضمن تاکید بر ضرورت توجه به ایمنی در ساخت و سازهای قانونی اظهار داشت: ما از ساخت و سازهای قانونی برای رفع نیازهای موجود حمایت می کنیم اما با هرگونه اقدام خلاف قانون و مقررات قاطعانه برخورد خواهیم کرد.
فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه در 3سال اخیر تب ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان فروکش کرده، افزود :با وجود چنین شرایطی هم نباید اجازه دهیم حتی بک بنای خلاف ضوابط و غیرقانونی ساخته شود.
شهرستان ساوجبلاغ با جمعیتی بالغ بر 220 هزار نفر در غرب استان البرز قرار دارد.
طرح مقابله با ساخت وسازهای غیر مجاز از ابتدای سال جاری با جدیت در استان البرز آغاز شده و تاکنون بیش از یک هزارهکتار اراضی ملی ، مرتعی و کشاورزی از لوث ساخت وسازهای غیرمجاز و تصرفات غیر قانونی آزاد سازی شده است.
6155/1535خبرنگار: مریم صوفی **انتشار دهنده : محمد عزیزپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا