«ثبت کلیه درخواست های گواهی عدم سوء پیشینه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان اصفهان»
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان:
«ثبت کلیه درخواست های گواهی عدم سوء پیشینه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان اصفهان»
از پانزدهم مهر ماه جاری صورت پذیرفت.
به گزارش ارک خبر: حجت اسدی معاون قضایی رییس کل و معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای اهداف برنامه عدالت الکترونیک، از تاریخ پانزدهم مهر ماه ثبت کلیه درخواست های گواهی عدم سوءپیشینه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سطح استان امکان پذیر شد.
وی در تشریح نحوه ثبت این درخواست در دفاتر بیان داشت: پس از ثبت درخواست مذکور دفتر خدمات صرفاً آن را به مقام قضایی(نماینده) ارسال نموده و در صورتی که مقام قضایی گواهی را تأیید نمود ابلاغیه ای به سامانه ابلاغ و حساب کاربری شخص ارسال می گردد، در غیر این صورت فقط پیامکی مبنی بر عدم تأیید گواهی درخواستی ارسال خواهد شد.
اسدی در پایان خاطرنشان کرد: در این روش انگشت نگاری وجود نداشته و از طریق استعلام در بانک های اطلاعاتی مرتبط، سوابق بررسی خواهد شد.