ارتقاء ایمنی جاده‌ای یکی از برنامه‌های مهم سازمان منطقه آزاد ارس

خبرگزاری ارک- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: یکی از برنامه های مهم و در در حال اجرای سازمان منطقه آزاد ارس ارتقاء سطح ایمنی جاده های منتهی به منطقه آزاد ارس است.

به گزارش  مهر و به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، خادم عرب باغی در جمع خبرنگاران ایجاد زیرساخت های پرقدرت برای جوابگویی به نیاز گردشگران، تجار و سرمایه گذاران را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در ارس و با سرمایه گذاری های صورت گرفته در عرصه های مختلف در این منطقه از جمله در حوزه صنعت، تجارت و گردشگری، ایجاد زیرساخت های حمل و نقلی امن در دستور کار قرار گرفته است.

وی از پیشرفت مناسب جاده مرند-جلفا خبر داد و گفت: این جاده بعنوان مسیر استراتژیک دسترسی به صنعتی ترین و سرمایه پذیرترین منطقه آزاد ایران، از اهمیت بسیار فراوانی برای پیشبرد اهداف و سیاست های تدوین شده برخوردار است.

عرب باغی ادامه داد: در این راستا سازمان منطقه آزاد ارس خارج از برنامه ریزی ها و استراتژی های لحاظ شده و با توجه به اهمیت زمان در سرمایه گذاری، در پروژه جاده مرند-جلفا مشارکت کرده و تاکنون تعهدات خود را اجرا کرده است.

وی در ادامه گفت: طبق توافق با وزارت راه و شهرسازی، سهم سازمان منطقه آزاد ارس از اجرای پروژه بزرگراه مرند- جلفا ۳۰ کیلومتر بوده که تاکنون ۱۱ کیلومتر آن به اتمام رسیده و ۱۱ کیلومتر دوم نیز در حال احداث می باشد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا