احداث نخستین پتروشیمی شرق کشور در کرمان کلید می‌خورد

سرویس خبری روزنامه ارک- استاندار کرمان از آغاز عملیات ساخت نخستین پتروشیمی شرق کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی در آیین رونمایی از کتاب تاریخ اقتصاد و تجارت کرمان، اظهار داشت: ظرفیت های فراوانی در دل استان کرمان نهفته است که ناشناخته باقی مانده اند.

وی بر لزوم معرفی این ظرفیت ها تاکید کرد و افزود: باید از این ظرفیت ها برای رونق اقتصادی منطقه استفاده کنیم.

رزم حسینی به ثبت جهانی میمند اشاره کرد و ادامه داد: با وجود اینکه ۳۷ پرونده در کمیته میراث جهانی یونسکو مطرح بود؛ هیچ پرونده ای به اندازه میمند و شوش برای اعضاء آن جذابیت نداشت.

وی با تاکید بر لزوم معرفی هر چه بیشتر این روستای تاریخی، تصریح کرد: اقدامات خوبی در حوزه میراث فرهنگی در کرمان صورت گرفته است.

رزم حسینی با اشاره به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای ایران افزود: بر اثر این موفقیت فشارهای اقتصادی و سیاسی برداشته شد.

استاندار کرمان ادامه داد: در حال حاضر فرصت های بی نظیر برای تجار و فعالان عرصه اقتصادی در کشور و استان کرمان فراهم است.

نماینده عالی دولت در استان کرمان از آغاز عملیات ساخت نخستین پتروشیمی شرق کشور با حضور معاون اول رئیس جمهور در شهریورماه در کرمان خبر داد و ابراز داشت: کرمان نباید متکی به پول دولت باشد و باید با توجه به ظرفیت های موجود در این استان در جهت خلق ثروت حرکت کنیم.

رزم حسینی با تاکید بر لزوم ایجاد دولتی اقتصادی توسط نیروهای جوان در کرمان یادآور شد: زمانی که کشور دچار رکود بود رونق خوبی در پروژه های اقتصادی کرمان وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه از کشورهایی که قصد سرمایه گذاری در کرمان را دارند استقبال می کنیم، تصریح کرد: بزرگترین ناوگان ریلی کشور در کرمان تاسیس شده که سال آینده به بهره برداری می رسد.

 

دکمه بازگشت به بالا