نقد اخبار روز

*محمداشراقی

ایرنا – »مسعود سلطانی‌فر« در جلسه خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با اشاره به روند اقدامات صورت گرفته برای واگذاری دو باشگاه سرخابی‌ها اظهار داشت: در چند ماه گذشته مراحل پیگیری خصوصی‌سازی دو باشگاه را با جدیت واولویت کاری انجام دادیم و اگر این عزم و اراده از سوی وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی نبود و جلسات هفتگی به صورت مداوم برگزار نمی‌شد شاید تا سه سال دیگر نیز این کار صورت نمی‌گرفت.

ارک – مسئولین ورزش به عمومی سازی ورزش فوتبال هم می توانند فکر کنند.عمومی سازی باین مفهوم که باشگاه های دولتی با ترکیب فعلی حذف شود، انواع رده های مسابقات فوتبال درسطح باشگاه ها انجام شود و هزینه های مصروفه فعلی به بازیکنان حرفه ای ایرانی و خارجی و مربیان خارجی گران قیمت، به توسعه آموزش فوتبال و مربیگری و داوری  هزینه گردد.

 

ایسنا- سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در واکنش به انتشار تصاویری از سئوالات آزمون امروز که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: صحت این عکس ها در این سازمان در حال بررسی است.

ارک – اگر برای هر نوبت امتحان سئوالات ویژه تهیه نشده ، انتشار آنها در فضای مجازی جای تعجب نباید باشد.

ایسنا – استاندار آذربایجان شرقی، نسبت به اخذ هرگونه شهریه و کمک به مدرسه اجباری از والدین دانش آموزان هشدار داد و افزود: طبق قانون اساسی، تحصیل رایگان، حق تمامی مردم کشور بوده و اجازه بی‌احترامی به این قانون را به هیچ کس نمی‌دهیم.

ارک – قانون اساسی سابقه ۴۰ ساله دارد و هرسال هم متخلفان تهدید به مجازات می شوند و متاسفانه تخلفات رایج هم به سورت آشکار وپنهان آنجام می شود و کک کسی هم نمی گزد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا