۵۳۴ میلیارد تومان برای طرح‌های بنیاد مسکن در آذربایجان‌شرقی هزینه شد

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ۵۳۴ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی آماده بهره‌برداری در هفته دولت از سوی این بنیاد هزینه شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ۵۳۴ میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی آماده بهره‌برداری در هفته دولت از سوی این بنیاد هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، حافظ باباپور روز چهارشنبه در مراسم افتتاح آسفالت معبر شهرستان هشترود افزود: این طرح ها شامل مقاوم سازی واحدهای مسکونی، بهسازی مسکن روستایی و اجرای طرح هادی در روستاها می باشد و اعتبار آنها از محل اعتبارات ملی،  استانی و سایر منابع تامین شده است.

وی گفت:  ۴۱ طرح هادی و مشارکتی نیز در این هفته بهره برداری می شود که برای اجرای آنها ۱۴ میلیارد و ۴۶۵ میلیون تومان هزینه شده است.

باباپور همچنین از صدور هزار و ۶۷ سند روستایی  و ۲۹۷ فقره سند شهری در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در این هفته خبر داد و افزود: برای صدور این اسناد ۳۲۹ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: چهار هزار و ۵۰۰ واحد مقاوم سازی شده روستایی نیز در استان تحویل داده خواهد شد و در ۴۱ روستا نیر از محل مشارکت مردمی و قیر رایگان طرح هادی اجرا خواهد شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هشترود نیز گفت:جهت اجرای ۴۶۰۰متر مربع آسفالت در روستای آتش بیگ ۴۲۰ میلیون تومان و اجرای ۵۲۰۰ مترمربع آسفالت روستای نخود آباد ۵۰۰ میلیون تومان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هزینه شده است.

بهمن مهرانی فر افزود: برای ادامه طرح های عمرانی در روستاها نیازمند اعتبارات بیشتر از سوی استان هستیم تا شاهد آبادی روستاهای شهرستان باشیم.

شهرستان هشترود با ۵۷ هزار جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق تبریز واقع است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا