حمایت قاطع پلیس اصفهان از آمران به معروف/ استقبال علما، مسئولان و مردم از طرح “سلمان محمدی”

 به گزارش ارک خبر:فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس قاطعانه از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می کند و با کسانی که به این افراد تعرض کرده و توهین کنند برخورد خواهد کرد.

سردار” محمدرضا میرحیدری” در آئین تجلیل از خادمان طرح فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی “سلمان محمدی” گفت: از روزی که توفیق خدمت در این استان را پیدا کردم و خدمت مسئولان و علمای این استان رسیدم همه این عزیزان تاکید بر حفظ و حراست از ارزش های انقلاب داشته و نگران وضعیتی که دشمن موفق شده بود در سایه غفلت ما در جامعه ایجاد کند بودند.

وی با بیان اینکه جوانان کشور سرمایه های این نظام هستند و آینده نظام بایستی به دست آنها سپرده شود افزود: اگر امروز می بینیم دشمن موفق شده بخشی از جوانان را در مسیری قرار دهد که ظاهر آنها ناهمگون با ظاهر جامعه اسلامی ما است باید بدانیم که یکی از دلایل این اتفاق هم غفلت دستگاه های فرهنگی و نهادهای انقلابی بوده است .

سردار میرحیدری به انجام جلسات مختلف با نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکراستان، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ، روحانیون، فرماندهان سپاه و بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: تبادل اطلاعات در این جلسات منجر به اجرای طرحی تحت عنوان طرح فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی”سلمان محمدی” شد که  از اول مرداد ماه شکل گرفت و امروز در ۱۷ نقطه از شهر اصفهان به نام ۱۷ شهید شاخص شاهد اجرای آن هستیم .

فرمانده انتظامی استان از استقبال علما، مسئولان و مردم متدین از طرح مذکور خبر داد و گفت: بازخورد خوب این طرح باعث شد برخی مسئولان شهرستان های استان از جمله امام جمعه گلپایگان و کاشان هم در خواست اجرای این طرح در شهرستان خود را داشته باشند که بحمدالله امروز ۳ ایستگاه در گلپایگان و ۳ ایستگاه هم در کاشان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه پلیس به دنبال گسترش و توسعه طرح در تمامی محلات استان است بیان کرد: ان شاء الله قدم به قدم طرح مذکور را در محلات مختلف با کمک عناصر فرهنگی ، روحانیون و بسیجیان همان محلات دنبال خواهیم کرد.

سردار میرحیدری به حمایت قاطع پلیس از آمران امر به معروف و ناهیان از منکر خبر  اشاره کرد و تصریح کرد: پلیس اجازه نخواهد داد به هر فردی که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می کند، تعرض و توهین صورت بگیرد.

وی گفت: ان شاء الله با لطف الهی و با اراده ای که در نیروهای مذهبی و حزب اللهی استان می بینم مجدداً وضعیت جامعه اسلامی را به شرایطی که در دهه های گذشته داشتیم و در آن شرایط شهدایی تربیت شدند که به جهت دفاع از ارزش های اسلام عزیز به میدان رفتند برمی گردانیم .

سردار میرحیدری ضمن قدردانی از همراهی و همکاری خوب دستگاه قضائی استان با مجموعه فرماندیه انتظامی استان اصفهان گفت: جلسات خوبی را در جهت برخورد با عناصر نا امنی و اراذل و اوباش و آن هایی که به دنبال اخلال در نظم اجتماعی هستند داشتیم  و به مردم استان اطمینان می دهم ، با این وحدتی که در بین دستگاه های امنیتی وجود دارد قاطعانه با کسانی که بخواهند در روند نظم اجتماعی جامعه اخلال ایجاد کنند و به اعتقادات مردم متدین ما دهن کجی داشته باشند برخورد می کنیم.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا