مربیانی که نقش بسزایی در قهرمانی تراکتور داشتند

دستیاران ساکت الهامی در تراکتور نقش بسزایی در قهرمانی این تیم در جام حذفی ایفا کردند.

به گزارش ترجمان صبح، تیم فوتبال تراکتور پس از یک فصل سنگین توانست در فینال جام حذفی با پیروزی مقابل استقلال، قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور شود.

تراکتور در این فصل با مصطفی دنیزلی ترک‌تبار لیگ را آغاز کرد اما در ادامه راه این مربی کهنه‌کار از تراکتور جدا شد و پس از مدت اندکی مربی‌گری احد شیخ‌لاری، ساکت الهامی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد.

تراکتور ساکت الهامی نتایج نسبتا قابل قبولی در لیگ برتر کسب کرد و می‌توانست عنوانی بهتر از رده چهارمی نیز کسب کند اما در نهایت تیم تحت هدایت او به رده چهارمی بسنده کرد.

اما ساکت الهامی به خوبی توانست تیمش را در راه جام حذفی هدایت کند و علاوه بر کسب دومین قهرمانی، جواز حضور مستقیم در رقابت‌های آسیایی را نیز کسب کرد.

ساکت الهامی پس از شروع تمرینات تیمش بعد از مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا، علی ابراهیمیان کاپیتان سابق تراکتور و مصطفی صداقت مربی پدیده مشهد را به عنوان دستیاران به جمع تیمش اضافه کرد.

بدون شک حضور ابراهیمیان و صداقت به همراه دیگر دستیاران، حمید جودکی‌نژاد، علیرضا پژمان و آنالیزور تیم علیرضا مرادی کمک شایانی به ساکت الهامی کرد و این مربیان کمک حال سرمربی تراکتور شدند و پیروزی این تیم در دیدار دیشب نیز هواداران را خوشحال کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا