ادامه تعطیلی استخرهای سرپوشیده در مناطق قرمز تا پایان شهریورماه

طبق مصوبه جدید ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، استخرهای سرپوشیده در مناطقی با وضعیت قرمز مانند تهران تا پایان شهریورماه اجازه بازگشایی و فعالیت نخواهند داشت.

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر،سی‌امین نشست ستاد مبارزه با کرونا در ورزش با حضور محمداسد مسجدی، رضا سعیدی و لاله حاکمی سرپرست، دبیر و نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی همراه با رضا گل محمدی مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، محسن سمیع زاده مدیر تیم های ملی شنا، ایلخان نوری رئیس فدراسیون نجات غریق، رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال، ابراهیم نوزایی رئیس فدارسیون چوگان و همچنین معاون ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در کلان شهر تهران و معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

در این نشست که فدراسیون پزشکی ورزشی میزبان آن بود موضوع استخرهای سرپوشیده و فعالیت آنها مطرح و بر این مسئله تاکید شد که تعطیلی این استخرها در مناطقی مانند تهران که وضعیت قرمز دارند تا پایان شهریورماه ادامه داشته باشد.

به گفته فرهاد مرادی دبیر ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، ناجیان غریق و بازآموزی آنها دیگر موضوع مطرح در سی امین نشست ستاد مبارزه با کرونا در ورزش بود. طبق روال عادی ناجیان هر سال باید در دوره های آموزشی به منظور بازآموزی شرکت داشته باشند در حالی که تعطیل بودن استخرها مسئله آموزش آنها را هم تحت الشعاع قرار داده است.

مرادی در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: در این نشست مصوب شد که مجوز لازم از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گرفته شود تا ناجیان غریق به صورت محدود و در شرایطی با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانند دوره های آموزشی لازم را پشت سربگذارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا