دایی: روزهای خوبی در پیش خواهیم داشت

خبرگزاری ارک،‌ .علی دایی پنجشنبه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و استقلال اهواز، افزود: امروز با توجه به اینکه در بازی اول خود بودیم عملکرد خوبی داشتیم و بسیار بهتر از استقلال خوزستان بازی کردیم.

وی بیان داشت: امروز حداقل سه موقعیت صد درصد گل داشتیم، اما نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم و صبا با نفراتی که دارد روزهای خوبی را در پیش خواهد داشت.

وی گفت: هفته آینده مقابل تیم نفت تهران بازی بهتر و قابل قبول تری را انجام خواهیم داد و باید نقاط ضعف خود را مرتفع کنیم.

سرمربی صبای قم افزود: امروز سعی داشتیم که با سرعت دادن به بازی و تعویض بازی به جناحین موقعیت های گل را ایجاد کنیم و این در حالی بود که حریف از دقیقه اول بازی سعی در تجمع در زمین خود داشت.

وی ابراز داشت: امروز سانترهای خوبی نداشتیم و برای اولین بازی که 60 درصد ترکیب صبای قم تغییر کرده است، از نحوه بازی بازیکنان و شرایط بازی راضی هستم.

وی گفت: چند بازیکن خود را در بازی اول در اختیار نداشتیم و نیاز به آشنایی بیشتری نسبت به بازیکنان دارم و به همین دلیل خیلی دیر دست به تعویض زدیم، گرچه از عملکرد بازیکنان درون زمین راضی بودم.

دایی بیان داشت: قم پتانسیل بیشتری برای حضور تماشاگران در ورزشگاه دارد و امیدوارم با بازی های خوبی که انجام می دهیم تماشاگران بیشتری را به ورزشگاه بکشانیم.

وی اظهار داشت: باید از افرادی که باعث شدند صبا در قم بماند تشکر کنیم که تمام تلاش خود را در فصل جاری برای حمایت از بقای صبای قم در لیگ برتر انجام دادند.

دیدار تیم های صبای قم و استقلال اهواز از چارچوب هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با نتیجه تساوی بدون گل در ورزشگاه یادگار امام راحل شهر قم خاتمه یافت.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا