کمیته بررسی سوانح هوایی از سازمان هواپیمایی جدا می شود

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری، از بررسی آیین نامه استقلال کمیته بررسی سوانح هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد.

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر،مرتضی دهقان امروز در حاشیه بازدید مدیران سازمان هواپیمایی کشور از پروازها و ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برابر شیوع کرونا، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا در میان مدیران فعلی سازمان هواپیمایی، متهم سانحه هواپیمایی یاسوج نیز هست یا خیر؟ اظهار داشت: هیچ یک از مدیران سازمان متهم نیستند؛ بلکه همکارانی از سازمان هواپیمایی به عنوان مطلع در جلسات دادگاه حضور می‌یابند و همکارانی که در آن پرونده بودند، در حال سیر مراحل قضائی در مراجع قانونی هستند.

وی ادامه داد: رئیس کمیته بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری، از متهمان سانحه سقوط هواپیمای یاسوج نیست و وی به عنوان مطلع در جلسات دادگاه حضور می‌یابد.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، در خصوص زمان بررسی استقلال کمیته بررسی سوانح هوایی از سازمان هواپیمایی گفت: این موضوع در دستور کار است، اما آئین نامه مربوطه در حال تدوین است تا تصویب شود؛ بنابراین ما در حال انتقال از این وضعیت هستیم؛ به نحوی که در آئین نامه جدید، این موضوع بررسی می‌شود؛ اما هنوز تصویب نشده است.

دکمه بازگشت به بالا