رییس جمهوری با بیان اینکه بورس فراز و نشیب دارد و نباید کوتاه مدت به آن نگاه کرد، تاکید کرد: مسولان بورس از سرمایه های مردم مراقبت کنند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید مهلت استفاده از مرحله دوم طرح یاری(خرید اعتباری از فروشگاه‌های رفاه) تا پایان شهریور ماه خبر داد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید مهلت استفاده از مرحله دوم طرح یاری(خرید اعتباری از فروشگاه‌های رفاه) تا پایان شهریور ماه خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد افزود: با توجه به استقبال و درخواست بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول طرح یاری، مهلت استفاده از اعتبار ۱۲ میلیون ریالی طرح در مرحله دوم تا ۳۱ شهریور ماه تمدید شده است.

وی خاطر نشان کرد: طرح خرید اعتباری از فروشگاه های رفاه از اسفند سال گذشته آغاز شد و در مرحله نخست آن حدود ۱۸۰ هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول با وجود شرایط بیماری کرونا از این تسهیلات استفاده کردند.

مرتضایی فرد اضافه کرد: در مرحله دوم و تاکنون نیز بیش از ۱۵۶ هزار نفر از مشمولان با استفاده از اعتبار تامین شده در کارت حقوق خود از فروشگاه های رفاه سراسر کشور خرید کردند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تسهیلات طرح یاری در مرحله دوم به همه بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که حداقل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خالص حقوق ماهانه داشته باشند، تعلق می‌گیرد و بازپرداخت اقساط طرح یاری در چهار قسط ماهانه هر یک به مبلغ ۳۰۱ هزار و ۵۰۰ تومان از مهرماه تا دی ماه ۹۹ خواهد بود.

وی تصریح کرد:در صورتیکه فرد بازنشسته از همه اعتبار طرح یاری استفاده نکند و تنها بخشی از تسهیلات را در طول ماه استفاده کرده باشد، اقساط بازپرداخت او متناسب با میزان استفاده در چهار نوبت تنظیم می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا