نقد اخبار روز ارک- نوشته م.گونش

ارک - معلوم است که رفتار مردم ومسئولین با کرونا مطلوب نبوده است.

ایسنا-آذربایجان شرقی با توجه به افزایش تعداد مبتلایان بیماری کرونا در سطح شهرستان تبریز، در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان، برگزاری هرگونه همایش، سمینار و نشست در دستگاه‌های دولتی و خصوصی ممنوع شد.

ارک – معلوم است که رفتار مردم ومسئولین با کرونا مطلوب نبوده است.

ایسنا- یک کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه اقدامات آمریکا غیرقانونی و خلاف منشور سازمان ملل است، گفت: شورای امنیت بعید است تصمیمی برای فعال کردن تحریم‌ها برخلاف برجام بگیرد.
ارک – آمریکا از هر فرصتی برای افزایش فشار تحریم به ایران استفاده‌ می کند. متاسفانه هیچ کشوری یارای انتقاد و اعتراض ندارد.

ایسنا- رئیس جمهور فرانسه در سخنرانی در سازمان ملل با بیان کردن این که اقدام واشنگتن به بازگردانی تحریم ها علیه ایران موجب کارشکنی در شورای امنیت می شود، گفت: فرانسه بر سر این موضوع سازش نخواهد کرد.

ارک – آمریکا درصورت عدم توفیق در حفظ تحریم های سازمان ملل  از تحریم های مشابه ثانویه خود استفاده خواهد کرد.

ایسنا- دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت درباره سرانجام پوشش بیمه ای واکسن آنفلوآنزا توضیح داد.دکتر سجاد رضوی،  درباره پوشش بیمه‌ای واکسن آنفلوآنزا، گفت: قرار شد که معاونت بهداشت به گروه‌های در معرض خطر و دارای اولویت مانند مادران باردار، بیماران های‌ریسک و کادر بهداشت و درمانی واکسن آنفلوآنزا را به صورت رایگان ارائه دهد.

ارک – سزاست که امتیازات فوق الذکر به مبتلایان کرونا نیز تعلق گیرد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا