نقد اخبار روز * م گونش

ایسنا – افزایش فوتی کرونا در آذربایجان شرقی –  تعداد فوتی‌های کرونا در آذربایجان در ۲۴ ساعت گذشته  از ۱۸ نفر در روز گذشته به ۲۶ نفر، از روند افزایشی بیماری خبر می‌دهد.

ارک- تا مردم در پوشیدن ماسک و فاصله گذاری کاملا جدی نباشند، اوضاع از این هم بدتر می شود.

 

ایسنا- رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به لایحه شهرداری در زمینه حفاری ۴۰۰ کیلومتری کانال فیبر نوری، گفت: در برنامه داریم که شهر هوشمند ایجاد کنیم و شهر را به سمت هوشمند سازی سوق دهیم.

ارک- هوشمند سازی تبریز  از امور واجبی است که به پیگیری، هوشمندی و سرعت زیاد نیاز دارد.

 

ایرنا- رئیس جمهوری: »باید مقابل سیل بایستیم«، »باید دفاع کنیم«، »باید ایثارگر باشیم« و بایدها و شعارهایی از این نوع، دست‌کم از بهار سال جاری در تریبون‌های مختلف همراه با هجمه به دولت تکرار می‌شود؛ بی‌آنکه تریبون داران آداب ایستادن در برابر مشکلات را دانسته و یا راهکار مناسبی برای این ایستادگی ارائه دهند.

ارک – در مدیریت جامعه بی عملی فرصت سوزی بوده و عامل عقب ماندگی می شود.

 

ایرنا- معاون اول رییس جمهوری در تماس تلفنی با آیت‌الله سید محمدجواد علوی بروجردی گفت: دولت با تمام ظرفیت به دنبال کاهش فشارها بر اقشار ضعیف جامعه است.

ارک- دولت باید نه تنها  به فکر همه اقشار مردم باشد، بلکه درعمل هم بکوشند و کاری کنند که مردم عملا نتایج اقدامات انجام شده را احساس کنند.

 

ایرنا- روزنامه فایننشال تایمز به نقل از مادلین آلبرایت وزیر امور خارجه پیشین آمریکا نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با ادعای احتمال تقلب در انتخابات، زمینه هرج و مرج را در کشورش ایجاد می‌کند.

ارک – دود اغتشاش و هرج و مرج به چشم  همه
می رود.

 

ایسنا – طبق اعلام بانک مرکزی، از امروز این بانک ۵۰ میلیون دلار به بازار اسکناس ارز تزریق خواهد کرد.

ارک – تزریق ارز توسط دولت به بازار، اگر هوشمند  نباشد، ذخایر ارزی کشور را به سود جیب سرمایه دار  تخلیه می کند.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا