مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان:

فولاد مبارکه حمایت بسیار خوبی از پوشش تلویزیونی ورزش استان دارد

به گزارش ارک خبر:مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان در دیدار با مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی فولاد مبارکۀ سپاهان و مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه حمایت بسیار خوبی از پوشش تلویزیونی ورزش استان دارد.

بهرام عبدالحسینی با اشاره به اقدامات شرکت فولاد مبارکه در مباحث فنی مرتبط با پوشش تلویزیونی مسابقات در ورزشگاه نقش‌جهان و استقرار واحد سیار افزود: مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تاکنون تعامل بسیار خوبی به‌منظور حمایت از ورزش استان و تجهیز    ورزشگاه نقش‌جهان داشته و امیدواریم با ادامۀ این همکاری، بخش دیگری از تجهیزات موردنیاز برای پوشش مسابقات نیز تأمین شود.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه تأکید کرد:

رسانه و به‌ویژه صداوسیما بازویی توانمند برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای کشور

در جریان این دیدار، ایرج ترابی، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه نیز با تأکید بر اینکه مرزی بین شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان وجود ندارد، اظهار امیدواری کرد در ادامه شاهد اطلاع‌رسانی هرچه گسترده‌تر دستاوردهای فولاد مبارکه و باشگاه فرهنگی-ورزشی فولاد مبارکۀ سپاهان در رسانۀ ملی باشیم.

وی از رسانه و به‌ویژه صداوسیما به‌عنوان بازویی توانمند برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای کشور در همۀ حوزه‌های صنعتی، ورزشی، علمی، فرهنگی و … یاد و تصریح کرد: باید ارتباطات بین فولاد مبارکه، باشگاه و صداوسیما به‌گونه‌ای باشد که شرکت از باشگاه حمایت کند و صداوسیما نقش خود را در اطلاع‌رسانی به‌خوبی ایفا نماید. کادر فنی و بازیکنان نیز باید با فرایند تولید در فولاد مبارکه آشنایی لازم را داشته باشند و در این صورت می‌توان انتظار داشت بازیکنان، همدوش کارکنان خط تولید شرکت، در مستطیل سبز و سایر رشته‌های ورزشی افتخارآفرینی کنند.

ترابی در همین خصوص خاطرنشان کرد: حضور بازیکنان در کنار کارکنان کوره‌های عظیم با درجه حرارت بالا به بازیکنان کمک می‌کند با نگاه بهتر و با تعلق‌خاطر سازمانی بیشتری در میادین حاضر شوند. این راهبرد بدون شک بر کیفیت عملکرد ایشان تأثیر مثبت خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در ادامه با اشاره به حمایت‌های مدیرعامل فولاد مبارکه از باشگاه خاطرنشان کرد: مهندس عظیمیان همواره علاوه‌بر حمایت‌های اقتصادی از باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان، با حضور در تمرین‌های بازیکنان و گفت‌وگوی بی‌واسطه با آن‌ها، تلاش کرده انگیزه‌های آنان را دوچندان سازد.

وی با تأکید بر نام و رسالت باشگاه تصریح کرد: همان‌گونه که می‌دانیم در باشگاه فرهنگی-ورزشی فولاد مبارکۀ سپاهان، اهمیت توسعۀ فضاهای فرهنگی کمتر از دستاوردهای ورزشی باشگاه نیست و ازآنجاکه این باشگاه در زمینۀ هواداران نیز از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، باید در این خصوص نیز با تمرکز بیشتر، برنامه‌ریزی و اقدامات هدفمندی داشته باشیم تا باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان به جایگاه اصلی خود دست یابد.

ترابی اظهار امیدواری کرد با افزایش همکاری صداوسیما شاهد حضور پررنگ‌تر فولاد مبارکه در رسانۀ ملی و اطلاع‌رسانی عملکرد شرکت در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی، دستاوردهای صنعتی و ورزشی باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های موجود در رسانۀ ملی افزود: شرکت فولاد مبارکه بنا بر رسالت سازمانی خود می‌تواند با همکاری صداوسیما دستاوردهای فنی و تکنولوژیک خود را علاوه‌بر اطلاع‌رسانی به جامعه، در قالب دانش فنی به دیگر صنایع منتقل کند.

مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در نشست با معاون خبر صداوسیمای مرکز اصفهان نیز تصریح کرد: با توجه به حضور شرکت‌های بزرگ فولادسازی در استان اصفهان پیشنهاد می‌شود کانال ویژۀ اقتصادی و فولادی راه‌اندازی شود تا صنعت فولاد به‌صورت اختصاصی در این رسانه تریبون داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی فولاد مبارکه سپاهان خبر داد:

هماهنگی هرچه بیشتر باشگاه با استانداردها و اهداف سازمانی فولاد مبارکه

مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی فولاد مبارکۀ سپاهان نیز در خصوص دستاوردهای این نشست گفت: جلسۀ بسیار سازنده‌ای داشتیم. ما به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های فولاد مبارکه وظیفۀ خود می‌دانیم که با اهداف سازمانی و استانداردهای این شرکت هماهنگ باشیم و بر اساس آن حرکت کنیم؛ استاندارهای ویژه‌ای که منطبق بر پیشرفته‌ترین استانداردهای مدیریتی در کشور است. فولاد مبارکه در این زمینه پرچم‌دار است و ما هم به‌عنوان بخشی از این شرکت باید در همان مسیر حرکت کنیم.

محمدرضا ساکت در ادامه به موضوعات مطرح‌شده در این دیدار پرداخت و افزود: مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با دیدگاه بسیار روشنی که در حوزۀ مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه دارند، مسیری را در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی باشگاه برای ما ترسیم کردند و بنا شد ارتباطات عمیق‌تری بین مجموعۀ باشگاه و روابط عمومی در زمینۀ اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع و ارائۀ تحلیل‌های روشن، گویا و صادقانه در زمینۀ فعالیت‌های ورزشی-اجتماعی برقرار شود. ضمن اینکه رایزنی در مورد مسائل اجرایی پیش رو، ارتباطات سازمانی، هماهنگی برنامه‌های فرهنگی، هنری و تبلیغی، استعدادیابی در سطح شهر اصفهان و شهرستان مبارکه و… از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکۀ سپاهان در ادامه به توجه ویژه مدیرعامل فولاد مبارکه و نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی به توسعه و نوسازی مجموعۀ ورزشی صفائیه پرداخت و گفت: یکی از اهداف باشگاه، استعدادیابی در منطقۀ مبارکه است. موضوعی که مورد تأکید نمایندۀ مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه نیز بوده است و ایشان بر توجه بیش‌ازپیش به ورزش منطقه تأکید داشته‌اند.

ساکت همچنین به نگاه شایستۀ فولاد مبارکه به مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های باشگاه فرهنگی-ورزشی فولاد مبارکۀ سپاهان نیز در زمرۀ مسئولیت‌های اجتماعی شرکت قرار می‌گیرد، زیرا ورزش منجر به شادابی و نشاط، پر کردن اوقات فراغت، جذب جوانان و سالم‌سازی جامعه شده است. بنابراین باشگاه خود را موظف می‌داند در مأموریت‌های کلانی که فولاد مبارکه بر اساس ارزش‌های اسلامی، انسانی، اخلاقی، دینی و ملی در این زمینه‌ها برای خود ترسیم کرده است، مشارکت جوید.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی فولاد مبارکه در خصوص اهمیت همکاری‌های باشگاه با صداوسیما گفت: در این نشست هماهنگی و تعامل بیش‌ازپیش بین رسانۀ ملی، مجموعۀ فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان مورد تأکید قرار گرفت و راهکارهای دست‌یابی به اهداف مشترک مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

ساکت در همین خصوص به همکاری صمیمانه بین سازمان صداوسیما و فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: فولاد مبارکه در بحث‌های زیرساختی همیشه از سازمان صداوسیما حمایت‌ کرده و صداوسیما هم به‌عنوان زبان گویای انقلاب و کشور همیشه در ارائۀ موفقیت‌ها و افتخاراتی که در حوزۀ صنعت و البته ورزش به دست آمده اقدامات شایسته‌ای انجام داده است. در این جلسه نیز هماهنگی‌هایی در مورد خبررسانی‌های به‌موقع، پوشش و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های ورزشی و صنعتی فولاد مبارکه، توجه به ارزش‌های اخلاقی در میان هواداران بی‌شمار باشگاه فولاد مبارکۀ  سپاهان و… صورت گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا