کشف بیش از ۳۰ تُن مواد افیونی در اصفهان/ استرداد ۳۸۳ میلیارد ریال اموال مسروقه به مال باختگان

به گزاش  ارک خبر:، سرهنگ “محسن عقیلی” در مراسم صبحگاه عمومی ویژه هفته ناجا که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ستاد انتظامی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برگزار شد ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و آغاز هفته ناجا گفت: لازم می دانم از زحمات و تلاش های ارزنده و بی شائبه کارکنان این فرماندهی در راستای خدمت به مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی در طول یک سال گذشته تقدیر و تشکر کنم.
وی افزود: انصافاً در یک سال گذشته نیروهای انتظامی استان اصفهان درهمه قسمت ها از صف تا ستاد خدمت بسیار ارزنده ای را به مردم ارائه کردند که امیدوارم این گونه اقدامات به عنوان ذخیره ای برای آخرت آنها قرار گیرد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان، کشف بیش از ۳۰ تُن انواع مواد افیونی، توقیف یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق، انهدام ۲۹ باند سرقت و استرداد ۳۸۳ میلیارد ریال اموال مسروقه به مال باختگان از جمله اقدامات شاخص این فرماندهی در نیمه نخست امسال عنوان کرد.
رئیس ستاد برگزاری هفته ناجا استان اصفهان ادامه داد: امروز با برگزاری این مراسم مقدس و معنوی برنامه های هفته ناجا در استان اصفهان به صورت رسمی آغاز خواهد شد و هرچند که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا با محدودیت هایی درا جرای برنامه ها مواجه هستیم اما با این حال امیدواریم تلاش می کنیم تا در این هفته تصویری واقعی از پلیس مقتدر و مهربان مدافعان امنیت را با استفاده حد اکثری از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی برای مردم به نمایش بگذاریم.
این مقام انتظامی از ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص خودروهای توقیفی در هفته ناجا خبر داد و افزود: همچنین در طول این هفته تمامی دفاتر پلیس+۱۰ به صورت مضاعف از ساعت ۱۴ الی ۱۶ به شهروندان در حوزه صدورگواهینامه،ترخیص وسایل نقلیه ، شماره گذاری و تعویض پلاک ، اجرائیات، گذرنامه، وظیفه عمومی و اماکن خدمت رسانی می کنند.
وی سپس حفظ امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نعمتی بزرگ برای نیروهای انتظامی عنوان کرد و خطاب به کارکنان این نیرو گفت: مطمئن باشید که با استقامت و پایداری در راه حق و حقیقت و در راه پاسداری از نظام و ارزش های اسلامی و خون شهیدان و پاسداری از راه همکارانی که در راه امنیت این کشور در اقصی نقاط کشور جان پاک خودشان را نثار کردند آینده بسیار درخشان و خوبی خواهیم داشت و ان شاء الله نام و خاطره تک تک شما در دفتر رشادت ها و خدمات در این نظام مقدس ثبت خواهد شد.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه رضایتمندی مردم، بهترین هدیه ما به نظام اسلامی و شهدا است اظهار داشت: در این برحه حساس تاریخی داشتن بصیرت، بینش بالا، اخلاص در عمل، خدمت صادقانه و بی منت به مردم از مهمترین صفاتی هستند که نیروهای انتظامی بایستی متخلص به آن ها باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا