ترغیب مشترکین خوش مصرف و پر مصرف به کم مصرفی هدف برق امید است

تخفیفات برق امید متعلق به مشترکین دائمی کم مصرف است
به گزارش ارک خبر:دو ماهی است که وزیر نیرو خبر اجرای طرح برق امید برای مشترکین خانگی کم مصرف را با این مضمون که قبض مشترکین کم مصرف مشمول تخفیف صد در صدی خواهد شد را منتشر کرد ، برای اگاهی از چند و چون اجرای این طرح به سراغ مدیرروابط عمومی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان رفتیم تا از نحوه برنامه ریزی و اعمال این طرح با این ایشان گفتگو کنیم .
محمد علی اکبری هدف از اجرای طرح برق امید؛ برخورداری میزان مشترکین از این طرح،علت تخفیف ۱۰۰ درصدی برق مشترکین کم مصرف ،میزان بخشودگی قبوض و چگونگی لحاظ نمودن برق امید در مجتمع های مسکونی عنوان کرد.
وی با اشاره به اینکه طرح برق امید با هدف تشویق و ترغیب مشترکین خانگی به مصرف کمتر و تقدیر ازمشتکرین کم مصرف است که هدف اصلی وزارت نیرو آن است تا مشترکین خوش مصرف و پر مصرف را ترغیب به استفاده بهینه و صرفه جویی در برق نماید.
وی درباره اینکه به چه مشترکانی خوش مصرف و یا پرمصرف اطلاق می شود گفت:در حوزه شهرستان اصفهان برای ماه های غیر گرم از مهر تا اردیبهشت ماه مصرف ۸۰ کیلو وات ساعت در ماه معیار کم مصرفی محسوب می شود که مشترکین از تخفیف ۱۰۰ درصدی برق بهره مند می شوند و برای ماه های گرم میزان مصرف ۱۰۰ کیلو وات ساعت برق در ماه برای مشترکین به عنوان کم مصرف بودن تلقی می شود .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا