افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۹ هزار و ۳۰۷ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن و مسکن‌مهر استان اصفهان به دستور رئیس جمهور انجام شد.

افتتاح، واگذاری زمین، معرفی واجدین شرایط به پروژه‌ها، شروع عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن و افتتاح واحدهای باقیمانده مسکن مهر استان اصفهان بصورت همزمان امروز توسط رئیس جمهور از طریق ارتباط زنده تصویری اجرا شد.

به گزارش  ارک خبر،  علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اعلام خبر افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن استان اصفهان گفت: امروز با دستور رئیس جمهور از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی علاوه بر افتتاح  ۷۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی تولید مسکن استان اصفهان، یکهزار و ۱۳ واحد مسکن مهر نیز افتتاح شد که از این میزان تعداد ۷۲۲ واحد آن مربوط به مسکن مهر شهر جدید بهارستان و فولادشهر است.

وی افزود همچنین روز جاری عملیات اجرایی ساخت ۱۴ هزار و ۹۸۹ واحد مسکونی در قالب تفاهم‌نامه‌ها و طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان آغاز شد. که از این تعداد، ۱۲ هزار و ۵۰۵ واحد مربوط به شهرهای جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی بوده و مابقی برای شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اذعان داشت: با دستور رییس جمهور مراسم واگذاری زمین برای ساخت تعداد ۸ هزار و ۶۰۱ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی (به صورت گروهی) برای شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر و شهر جدید فولادشهر انجام پذیرفت.

وی در پایان با بیان اینکه سهم استان اصفهان در طرح اقدام ملی تولید مسکن، احداث ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد مسکونی است اظهار کرد: تعداد ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی و ۲۹ هزار و ۲۸۰ واحد در سایر شهرهای استان احداث می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا