دولت زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن را تامین کرده است

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان:
دولت زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن را تامین کرده است

مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان خبرداد: زمین های طرح اقدام ملی مسکن دچار تغییر کاربری نبوده ومعارضی برای آن وجود ندارد.
به گزارش  ارک خبر، در بیست ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی اصفهان، علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه وشهرسازی استان در خصوص طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: در استان اصفهان ۴۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود شرایط ۲۰ هزار نفر از آنان احراز شود، و از این تعداد نزدیک به ۱۲ هزار مسکن در شهر های جدید ساماندهی می شوند.

وی افزود: دولت زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی را تامین کرده است و این زمین های دچار تغییر کاربری نبوده ومعارضی برای آن وجود ندارد همچنین خدمات تفکیکی و زیر ساخت های خدماتی نیز ارائه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص اجرای رینگ حفاظتی اصفهان عنوان کرد: با تصویب در کمیسیون ماده پنج استان به تغییر کاربری ها برای تکمیل حلقه چهارم ترافیکی رینگ حفاظتی اصفهان کمک شده است که با اجرای آن مردم جهت تردد مجبور نخواهند بود وارد کلان شهر اصفهان شوند.

وی تصریح کرد: در صورت تفویض اختیار لازم به شوراها وشهرداری ها، می توانند با رعایت سازوکارهای قانونی ومناسب برای درآمد زائی از محدوده ها وحریم ها استفاده کنند.

قاری قرآن با بیان اینکه عدم تخصیص اعتبار کافی به پروژه های راهسازی، این بخش را با مشکلات زیادی روبرو کرده است گفت: استان اصفهان رتبه اول در دوبانده کردن راهها را دارد که این موضوع می تواند نقش بسزائی در کاهش تصادفات داشته باشد، همچنین در برخی شهرها اجرای کمربندی در دستور کار قرار گرفته است و با تامین اعتبار مورد نیاز میتوان تمامی پروژه ها را بع مرحله ی شکوفایی رساند.

دکمه بازگشت به بالا