نقد اخبار روز * م گونش

*م.گونش

ایسنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: حتی یک تخت خالی در تبریز نداریم و ظرفیت تمامی تخت‌ها در این شهر اوور لود، شده است.

ارک – دانشگاه، وظیفه دارد، در کنار استفاده از ظرفیت فعلی بیمارستانها بهر طریق ممکن، نسبت به افزایش ظرفیت پذیرش و معالجه بیماران اقدام نماید.

 

ایسنا – آذربایجان شرقی ۲۳ هزار و ۸۶۴ نفر درطی نیمه اول امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی مراجعه کردند.
بر اساس اعلام اداره کل پزشکی قانونی آذربایجان شرقی، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعین نزاع ۲۲ هزارو ۶۰۸ نفر بود، حدود شش درصد افزایش یافته است.

ارک – آسیب های اجتماعی کرونا و نابسامانی اقتصادی بتدریج ظاهر می شود.

 

ایسنا- روحانی:  دولت، تامین معیشت مردم و جبران تورم را وظیفه خود می داند و از همه طرح ها و پیشنهادات سایر قوا، فعالان و متخصصین اقتصادی در حل معضلات مردم استقبال می کند.

ارک – بهتر است معضلات مشخص و
برای اطلاع و تهیه پیشنهاد به متخصصین اعلام گردد.

 

ایسنا-ظریف وزیر امورخارجه : توهین به ۱٫۹ میلیارد مسلمان و مقدسات آن ها به دلیل جنایت های زشت افراطگرایان فرانسه  فرصت طلبی و سواستفاده از آزادی بیان است.

ارک- اغلب کشورهای اروپائی  دارای سابقه استعماری هستند. بنابراین ریشه بعضی از رفتارهای مردم و دولت های  این کشورها ریشه در فرهنگ استعماری دارد.

 

ایسنا- سخنگوی دولت: برای ایران فرقی ندارد چه کسی رییس جمهور آمریکا می شود و کدام رییس جمهور به برجام باز می گردد باید آماده سپردن تعهدات جدید باشند.

ارک – فقط هزینه ها ورفتارشان  فرق می کند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا