وقتی ماسک فاصله مرگ و زندگی است/شیوع بحران در اهر

اهر- وضعیت شیوع کرونا در اهر بحرانی بوده و طبق اعلام مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر ظرفیت پذیرش بیمارستان باقرالعلوم اهر تکمیل شده و بیماران کرونایی به شهرستان‌های هم‌جوار اعزام می‌شوند.

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر،شمار بیماران بستری در بیمارستان باقرالعلوم اهر خارج از ظرفیت بخش درمان این شهرستان است و متأسفانه هر روز بر تعداد بیماران کرونایی بدحال با سنین ۳۰ تا ۵۵ سال افزوده می‌شود.

حضور خبرنگار مهر در بخش نگه داری بیماران کرونایی بیمارستان باقرالعلوم اهر حاکی از آن است که این بیمارستان گنجایش پذیرش تمامی مراجعان را ندارد.

با توجه به عدم پذیرش بیماران اهری در بیمارستان‌های تبریز و افزایش بیش از حد مراجعان به بیمارستان باقرالعلوم اهر؛ با بیمارستان‌های کلیبر، ورزقان و هریس برای اعزام بیماران کرونایی خارج از ظرفیت پذیرش شهرستان اهر هماهنگ شده است.

این هفته متأسفانه رکورد فوتی‌های کرونا تنها در بخش آی. سی. یو بیمارستان باقرالعلوم اهر شکسته شد و در یک شیفت کاری چهار بیمار کرونایی جان باختند.

سهیلا شاهی، پرستار بخش آی. سی. یو بیمارستان باقرالعلوم اهر و حسن امام جمعه، مسئول بهداشت محیط شهرستان اهر در این فیلم در خصوص وضعیت این روزهای شیوع ویروس کرونا در اهر توضیح می‌دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا