توسعه روابط بازرگانی با مازندران دستور جدی مسوولان روسیه است

خبرگزاری ارک _ رییس اتاق بازرگانی استراخان روسیه گفت: به دلیل تحریم روسیه از سوی اروپا ، ما نیازمند محصولات کیفی مازندران هستیم و توسعه روابط بازرگانی با مازندران دستور جدی مسوولان روسیه است.

ویناکوراف دوشنبه شب در نشست با مدیران و فعالان اقتصادی مازندران در محل سالن استانداری افزود: ما تمامی محصولات کشاورزی مازندران را نیاز داریم و اگر محصولات کیفی مورد رضایت مصرف کنندگان روسیه قرار بگیرد ، منفعت و بازگشت پول بازرگانان نیز تضمین است.
وی هدف از سفر خود به مازندران را عملیاتی شدن تفاهم نامه ای که بین استاندران مازندران و آستراخان صورت گرفته است، خواند و ادامه داد: کمیسیون ویژه ای در اتاق بازرگانی ایران برای بررسی و حل مشکلات توسعه روابط تجاری با مازندران شکل گرفته است.
رییس اتاق بازرگانی آستراخان روسیه با اشاره به اینکه حل مشکلات حمل و نقلی و گمرگی مورد تاکید بازرگانان است، اظهار داشت: استراخان آماده واگذاری غرفه ای دائمی در نمایشگاه دائمی و بین المللی به استان مازندران است.
ویناکوراف با تاکید بر اینکه امروز تجار و بازرگانان در قراردادهای اقتصادی به نقطه عطفی رسیدند بیان داشت: بزرگترین بندر در جنوب دریای خزر در استان مازندران واقع است که مزیت مطلوبی برای حمل و نقل کالا در حاشیه این دریا محسوب می شود.
رییس اتاق بازرگانی آستراخان با اشاره به اینکه کشاورزی و خدمات فنی و مهندسی و گردشگری مازندران از ظرفیت بالایی برخوردار است، بیان داشت: امروز تمامی تجار روسیه با توانمندی های استان مازندران آشنا هستند.
عبدالله مهاجر رییس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران نیز در این نشست گفت: ایجاد سرای تجاری با مشارکت تجار ایرانی و حضور در نمایشگاه دائمی برای فروش محصولات مازندران در استراخان از خواسته های جدی بازرگانان است.
وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی مازندران آماده واگذاری فضایی برای ایجاد سرای تجاری آستراخان است، ادامه داد: به همین مقدار فضا اتاق بازرگانی استراخان نیز باید در اختیار بازرگانی مازندران برای سرای تجاری واگذار کند.

منبع : ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا