آغاز مراحل اجرایی راه اندازی حجره‌های نوآوری در بازار بزرگ تبریز

تبریز- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از آغاز مراحل اجرایی راه اندازی حجره‌های نوآوری در بازار تاریخی تبریز خبر داد.

به گزارش ارک خبر به نقل از مهر،احمد حمزه زاده روز سه شنبه ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: پیرو انعقاد تفاهم‌نامه‌ای چهارجانبه مابین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری، بنیاد نخبگان و این اداره‌کل در راستای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان این حوزه، مراحل اجرایی راه اندازی حجره‌های نوآوری در بازار تاریخی تبریز آغاز شده است.

او با بیان اینکه توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و بهره‌مندی از دانش افراد متخصص و مستعد در راستای رونق تولید داخل از اهداف این اداره‌کل در ایجاد این حجره‌های نوآورانه است، افزود: با توجه به اینکه بازار تاریخی تبریز شاهرگ اقتصادی آذربایجان است، لذا با بهره‌مندی از دانش روز متخصصان می‌توان بخش اقتصادی این مرکز اقتصادی و فرهنگی را رونق بخشید.

حمزه زاده تاکید کرد: این حجره‌ها در محل بازار تاریخی تبریز با هدف انتقال نوآوری و فناوری به کسب و کارهای سنتی، آشنایی افراد مستعد با حوزه‌های مختلف اشتغال، ایجاد ارزش افزوده با برقراری ارتباط با بازارهای بین المللی و رونق تولید داخلی در بخش‌های مختلف بازار تاریخی تبریز راه اندازی می‌شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا