نقد اخبار روز * م گونش

*م.گونش

ایسنا- پیرو مصوبه ستاد مبارزه با کرونا شهرستان تبریز و بنا به ضرورت سلامتی شهروندان و در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ناشی از تجمع در هسته مرکزی شهر، از روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۸/۲۴  تا اطلاع ثانوی فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در کلیه خطوط از ساعت ۶:۱۵ صبح تا ساعت ۷:۳۰ شب است.

ارک – علاوه بر اعمال محدودیت زمانی، نظارت مستمر بر رفتار افراد درمورد رعایت فاصله اجتماعی و پوشیدن ماسک هم  ضروری می باشد.

 

ایسنا – رئیس جمهوری: از شنبه هفته آینده یعنی اول آذر طرحی اجرا می‌شود که مربوط به کل کشور است و البته در هر شهر بنا بر اقتضائات آن شهر اجرا می‌شود و کلیت آن تا پایان کرونا ادامه خواهد داشت.

ارک – تاکنون دستورالعمل های متعدد در مورد پیشگیری کرونا صادر شده است ، بهتر است در مورد این پیشگیری ها، برای آگاهای عموم، مرجع مشخصی نیز در یکی ازشبکه های اجتماعی تعیین شود.

 

ایسنا  – یک حقوقدان: امیدواریم مسئولین و مخصوصا دستگاه قضایی و در راس آن رییس قوه قضاییه این توفیق را داشته باشند تا اهدافی که در سند امنیت قضایی مورد نظرشان بوده را انجام دهند و دردی از دردهای مردم رنجدیده جامعه که از هر سو در فشار هستند را برطرف کنند.

ارک – برای تحقق اهداف روش های جدید، باور، نیت و صداقت مسئولین ذیربط ضروری است.

 

ایسنا-کاهش های پی در پی شاخص بورس مسئولان را بر آن داشت تا تصمیمات مختلفی برای به تعادل رساندن بازار سرمایه اخذ کنند. یکی از این تصمیمات تزریق منابع صندوق توسعه ملی به این بازار بود.

ارک – باین ترتیب منابع صندوق توسعه ملی نیز از دسترس خارج و به جیب بخشی از جامعه سرازیر
می شود.

 

ایرنا- کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: آمریکا دوره بایدن آمریکا فرورفته‌تر در مسائل و مشکلات داخلی خودش خواهد بود. لذا این موضوع بر تأثیرگذاری این کشور در محیط خارجی خواهد کاست.

ارک – بدین ترتیب مدیریت جدید آمریکا، هم وغم خود را به مسائل داخلی معطوف می نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا