نقد اخبار روز * م گونش

*م.گونش

ایسنا-آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: بر اساس سند چشم انداز ۱۴۰۴ و رسیدن به جایگاه نخست توسعه یافتگی همه جانبه، باید آموزش عالی مورد توجه قرار گیرد و کیفیت آن ارتقا یابد.

ارک- جهت ارتقاء و اصلاح آموزش عالی لازم است برای بررسی، ارائه گزارش و پیشنهاد های اصلاحی در موسسات ذیربط گروههای کاری مناسب ایجاد و مشغول کار شود.

 

ایسنا- استاندار آذربایجان شرقی: اجرای محدودیت‌های جدید کرونائی  بدون مشارکت مردم و همت ویژه مسئولان قابل انتظار نیست.

ارک- ملکه شدن پروتکل های بهداشتی، آموزش مستمر عمومی، نظارت و کنترل سفت و سخت هم لازم دارد. مردم امور دینی را با آنهمه تاکید و جزای دنیوی و اخروی به طور  کامل انجام نمی دهند. تکلیف رعایت اصول بهداشتی اختیاری را چگونه انجام خواهند داد.

 

ایرنا – محمد جواد ظریف با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه دیدار می کند و دو طرف درخصوص مساله قره باغ، برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، سوریه، افغانستان و اوضاع منطقه خلیج فارس گفت و گو می کنند.

ارک – گویا صلح وآرامش، بیش از جنگ ومناقشه ، حساس و مهم می باشد. تا وقتی که قره باغ در اشغال بود کسی به فکر مردم آواره و خرابی دهات و شهرهای قره باغ نبود.

 

ایرنا- شاخص بورس پس از چندین ماه، افت پیاپی، در هفته ای که گذشت روندی مثبت یافت و رشد قابل توجهی را تجربه کرد.

ارک- ثبات مالکیت باعث ثبات اقتصادی و روان شناختی جامعه است. ولی این حکم در عصر  بورس جاری نیست. روی آوری انبوهی از  مردم به بورس باعث تزلزل ثبات اقتصادی و روانی عده زیادی سهامدار تازه وارد و ناآشنا به عرصه بورس شده است.آموزش خـوب و مدیریت با ثبات بورس چاره  ثبات در بورس خواهدشد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا