بار مالی استخدام ۳۰ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت تامین شد

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: با تامین مالی جذب ۳۰ هزار نیروی جدید از سوی سازمان برنامه و بودجه، بخش عمده ای از نیازهای حوزه سلامت کشور رفع می شود.

به گزارش ارک خبر،سیدکامل تقوی نژاد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مورد نظر در دو سال اخیر، رفع کمبودهای موجود و تامین نیروی انسانی فعال بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی راه اندازی شده در کشور بوده است.

وی تصریح کرد: با تامین مالی مجوز جذب ۳۰ هزار نیروی انسانی جدید که بخش عمده‌ای از آنها در بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌های اورژانس شروع به کار خواهند کرد، می‌توان انتظار داشت که از «بارکاری» بسیار بالای کادر پرتلاش و خستگی ناپذیر دانشگاه‌های علوم پزشکی و مدافعان سلامت کشور کاسته شود.

تقوی نژاد تاکید کرد: با بکارگیری این نیروها، تعداد افرادی که در ۲ سال اخیر جذب وزارت بهداشت می‌شوند به بیش از ۵۰ هزار نفر خواهد رسید که شاهد تحول عظیم و تاثیرگذار در حوزه منابع دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت همچنین یادآور شد: دفترچه آزمون برای بکارگیری تعداد ۷ هزار نفر از محل مجوزهای قبلی در دی ماه سال جاری منتشر و آزمون استخدامی نیز در هفته آخر بهمن ۹۹ برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا