نقد اخبار روز *م.گونش

 

*ایسنا – سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی بر لزوم استقرار سامانه پایش تصویری آنلاین در معدن طلای اندریان تأکید کرد.

ارک – مراقبت از اموال عمومی علاوه بر اینکه از وقوع جرایم جلوگیری می کند، در حفظ آنها از غارت و چپاول مؤثر نیز می باشد.

 

*ایسنا- حسینعلی امیری معاونت پارلمانی رئیس جمهور در جلسه علنی امروز مجلس بودجه سال ۱۴۰۰ را تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی کرد.

ارک – بودجه باید در ارتقا سطح آبادانی، اقتصاد و رفاه مردم و مناطق کشور به طور منطقی مؤثر باشد و محرومیت ها را تقلیل دهد.

 

*در حال حاضر اولین توریستهای رژیم صهیونیسیتی وارد امارات و فرودگاه دبی می شوند. به نظر می رسد. این پروازها مساله عادی است که سالهاست صهیونیستها از آن استفاده می کنند.

ارک- گویا علنی کردن گسترش روابط اسرائیل با کشور های عربی برای آمریکا و اسرائیل اهمیت تبلیغاتی هم دارد.

 

*ایرنا – تمایل جو بایدن برای بازگشت به برجام در طول رقابت های انتخاباتی با پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بازتاب وسیعی در میان مخالفین و موافقین این رویکرد احتمالی داشت. در حالی که برخی حکام عرب و اسراییل از این تحول نگران شدند، اصحاب رسانه و اندیشمندان عرب ابراز امیدواری می کنند.

ارک- طیف مخالفان و موافقان  برگشت به برجام جوبایدن، در داخل هم وسیع و در مواضع مختلف فعال هستند.

 

*ایسنا-  قیمت واکسن آنفلوآنزا که به تازگی وارد کشور شده و در اختیار داروخانه های منتخب قرار گرفته است، با توجه به اینکه این محموله جدید واکسن آنفلوآنزا با ارز نیمایی وارد شده است، قیمت آن برای مصرف کننده، ۱۹۲ هزار تومان خواهد بود.
ارک – بجا خواهد بود اگر توزیع واکسن ها بنوعی دارای یارانه باشند تا مردم کم در آمد هم بتوانند استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا