تشکل‌های دانشجویی باید ضد استکباری و ضد فساد باشند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تشکل‌های دانشجویی باید ضد استکباری، ضد فساد، ضد اشرافیگری، ضد حاکمیت تجمل‌گرایانه و زورگویانه، ضد گرایش‌های انحرافی و ضد تحریف باشند.

به گزارش ارک خبر ،حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای تبریز با وی به مناسبت روز دانشجو، اظهار کرد: دانشجوی تراز انقلاب در اندیشه رهبر انقلاب، ویژگی‌های متعددی دارد.

وی افزود: دانشجوی تراز انقلاب یعنی، روشنفکر تمام عیارِ مسلمان و متدیّن، دارای فکر و تحلیل روی ریزترین پدیده‌های سیاسی دنیا، داشتن روحیه همفکری، همکاری و همدلی، عدالتخواهی با محوریت قانون اساسی و همچنین داشتن روحیه مطالبه‌گری همراه با عقلانیت و ایفای نقش افسری در جنگ نرم.

وی تاکید کرد: تقوا، ترک گناه، جدی گرفتن رابطه با خدا، اهتمام به راز و نیاز، مناجات و نماز و همچنین ارتقای سطح معرفتی و معنوی، از توصیه‌های اصلی رهبر انقلاب هستند و تاکید دارند نباید این مسئله به حاشیه رانده شود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: دانشجو باید روحیه خواستن، مطالبه کردن، داعیه داشتن را هم در زمینه‌ی مسائل سیاسی و اجتماعی، هم در زمینه‌ی مسائل علمی و مسائل خاص دانشگاهی، همراه با عقلانیت در خود زنده و فعال نگه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا