اهدای ۱۱۰۰ سبد کالای اساسی به مددجویان کمیته امداد به همت خیران اصفهانی

۱۱۰۰ سبد کالای اساسی با همت خیران و مرکز نیکوکاری یوسف زهرا (عج) با ارزشی بیشتر از ۳۸۵ میلیون تومان به مددجویان و نیازمندان اصفهانی اهدا خواهد شد.

به گزارش  ارک خبر:، حمیدرضا طاهری، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان  با بیان اینکه ۱۱۰۰ سبد کالا به همت مرکز نیکوکاری یوسف زهرا و کمک خیران و نیکوکاران تهیه شده و به مددجویان و نیازمندان اصفهانی اهدا خواهد شد، گفت: ارزش تقریبی این بسته های غذایی ۳۸۵ میلیون تومان است.

طاهری افزود: این بسته ها شامل برنج، گوشت مرغ، رب، روغن، سویا و حبوبات هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حمایت موثر از خانوارهای نیازمند تحت حمایت از مهمترین برنامه های کمیته امداد است، یادآور شد: از ابتدای امسال و با توجه به تبعات شیوع ویروس کرونا بر معیشت اقشار نیازمند و آسیب پذیر رزمایش ایران همدل در دو مرحله در سراسر کشوراجرایی شد که کمیته امداد اصفهان نیز با اجرای طرح های اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان و اطعام و احسان حسینی در ماه های محرم و صفر در آن مشارکت داشت.

طاهری همچنین گفت: بیش از ۳۱۷ هزار سبد کالای اساسی از ابتدای سال ۹۹ تا کنون توسط این نهاد به خانوارهای نیازمند اصفهانی اهدا شده است.

وی تهیه و توزیع غذای گرم را از دیگر برنامه های کمیته امداد اصفهان در زمینه کمک به معیشت نیازمندان در سال جاری عنوان کرد و گفت: بیش از یک میلیون و ۳۲۶ هزار پرس غذای گرم به همت و یاری مردم نیکوکار استان از ابتدای سال تا کنون به ویژه در ماه مبارک رمضان و ایام محرم و صفر به نیازمندان و مددجویان اصفهانی اختصاص یافته است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان راه کمک به نیازمندان و مددجویان اصفهانی در شرایط کرونا و محدودیت های آن را استفاده بیشتر از روش های الکترونیکی اعلام کرد و گفت: همشهریان گرانقدر می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* ، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ ، مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir  و واریز به کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران در این امر خیر سهیم شوند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا